اعمال قانون بیش از۱۰ هزار خودروی پلاک مخدوش در محورهای استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف بیش از ۴۳ دستگاه خودرو و اعمال قانون بیش از ۱۰ هزار خودرو به علت تخلفات حوزه پلاک وسایل نقلیه خبر داد. سرهنگ علی رضایی امروز ۳۱ تیرماه در این باره گفت: در راستای برخورد با خودروهای پلاک مخدوش از ابتدای سال جاری بیش از […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف بیش از ۴۳ دستگاه خودرو و اعمال قانون بیش از ۱۰ هزار خودرو به علت تخلفات حوزه پلاک وسایل نقلیه خبر داد.

سرهنگ علی رضایی امروز ۳۱ تیرماه در این باره گفت: در راستای برخورد با خودروهای پلاک مخدوش از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ هزار و ۵۱ خودرو به علت مخدوش بودن و یا نداشتن پلاک جلو و عقب اعمال قانون و ۴۳ دستگاه خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه پلاک به منظور شناسایی وسایل نقلیه از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: پلاک وسایل نقلیه باید حتما به صورت کامل دیده شود و ناخوانا بودن و دستکاری پلاک ممنوع است و هیچ توجیهی ندارد.

رئیس پلیس راه استان کرمان با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با تخلفات پلاک افزود: فردی که با تغییر در ارقام پلاک، مرتکب تخلف می‌شود، مسئول همه تخلفات و جریمه‌های ارتکابی خود است و ضمن معرفی به مرجع قضایی، باید تمامی جریمه‌های صورت گرفته را پرداخت و رضایت مالک پلاک واقعی را نیز جلب کند.

انتهای پیام


اعمال قانون بیش از۱۰ هزار خودروی پلاک مخدوش در محورهای استان کرمان

منبع: ایـسنا
? اعمال قانون بیش از۱۰ هزار خودروی پلاک مخدوش در محورهای استان کرمان