اعلام دلیل آتش‌سوزی در ساختمان هلال احمر کرمان/ حریق عمدی نبود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان علت بروز آتش‌سوزی در ساختمان جمعیت هلال احمر این استان را تشریح کرد. به گزارش فت فتو، رضا فلاح درباره جزئیات آتش‌سوزی در ساختمان جمعیت  هلال احمر استان کرمان اظهارکرد: بروز این آتش‌سوزی براثر اتصالی و کارهای تاسیساتی در سالن آمفی تئاتر ساختمان هلال احمر بوده و به علت […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان علت بروز آتش‌سوزی در ساختمان جمعیت هلال احمر این استان را تشریح کرد.

به گزارش فت فتو، رضا فلاح درباره جزئیات آتش‌سوزی در ساختمان جمعیت  هلال احمر استان کرمان اظهارکرد: بروز این آتش‌سوزی براثر اتصالی و کارهای تاسیساتی در سالن آمفی تئاتر ساختمان هلال احمر بوده و به علت بی دقتی، دیواره سالن آمفی تئاتر که جنس چوبی داشته دچار آتش‌سوزی شد. در پی این حادثه دود زیادی در بخش ایجاد شده و آتش‌ به برخی نقاط دیگر ساختمان نیز سرایت کرد.

وی با بیان اینکه در همان لحظات اولیه با حضور موثر آتش‌نشانی آتش مهار شد، گفت:‌ عملیات اطفای حریق در این ساختمان ساعاتی پس از وقوع حریق به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت، گفت: میزان خسارات مالی ناشی از این حادثه نیز در دست بررسی است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، فلاح همچنین با تاکید بر اینکه بررسی‌ها حاکی از این است که عمدی در وقوع این حادثه وجود نداشت، گفت:‌ این ساختمان به طور کامل بیمه بوده‌است.

خبر مرتبط:‌ ساختمان هلال احمر استان کرمان دچار حریق شد

پیش از این حجت الاسلام و المسلین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان با حضور در محل و بررسی میدانی موضوع آتش سوزی ساختمان ستادی هلال احمر این استان، دستورات لازم برای پیگیری علت دقیق این حادثه را صادر کرده بود. او ظهر امروز ۱۹ مهرماه در جریان این بازدید از محل آتش سوزی ساختمان ستادی هلال احمر کرمان، گفته بود: به دادستان مرکز استان به همراه یک بازپرس ویژه برای بررسی علت این حادثه مسئولیت داده شده که نسبت به بررسی هرگونه قصور یا تقصیراحتمالی منجر به آتش سوزی، بررسی های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام




اعلام دلیل آتش‌سوزی در ساختمان هلال احمر کرمان/ حریق عمدی نبود

منبع: ایـسنا
? اعلام دلیل آتش‌سوزی در ساختمان هلال احمر کرمان/ حریق عمدی نبود