اعلام حمایت و همکاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از طرح های اشتغالزایی سپاه

دیدار اعضاء مجمع جهادگران سپاه رفسنجان با مدیر منطقه ویژه اقتصادی پیرامون حمایت از طرح های توجیه پذیر اشتغالزا برگزار شد. به گزارش فت فتواز کرمان؛ روح الله بهرام شاهی در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون منطقه ویژه و ظرفیت‌های آن و حمایت از طرح های توجیه پذیر اقتصادی اشتغالزا در شهرستان گفت: در […]

دیدار اعضاء مجمع جهادگران سپاه رفسنجان با مدیر منطقه ویژه اقتصادی پیرامون حمایت از طرح های توجیه پذیر اشتغالزا برگزار شد.

به گزارش فت فتواز کرمان؛ روح الله بهرام شاهی در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون منطقه ویژه و ظرفیت‌های آن و حمایت از طرح های توجیه پذیر اقتصادی اشتغالزا در شهرستان گفت: در صورت نیاز منطقه ویژه این آمادگی را دارد با برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره برای ایجاد اشتغال اقدام نماید.

وی مهمترین امر در موفقیت یک شغل تولیدی را برند سازی مناسب دانست و بر ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی که بتوان از نیاز و ظرفیت‌های هر منطقه آگاه شد، تاکید کرد.
در این جلسه رئیس مجمع جهادی ضمن معرفی اعضاء و تشریح اهداف این دیدار، خواستار حمایت منطقه ویژه شد و اعضای مجمع هم دیدگاه های خود را ارائه کردند و مدیر منطقه ویژه اقتصادی نسبت به انجام آنها قول مساعد داد.
در این دیدار طرح هایی جهت خودکفایی مجمع جهادگران مطرح و مقرر گردید برای رسیدن به هدف نهایی طرحی جامع ارائه گردد و پس از بررسی های لازم نسبت به این مهم اقدامات لازم انجام پذیرد.




اعلام حمایت و همکاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از طرح های اشتغالزایی سپاه

منبع: خــبرگزاری بســیج
? اعلام حمایت و همکاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از طرح های اشتغالزایی سپاه