اعلام حمایت از مردم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت همه جانبه خود را برای دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام می‌کنیم. شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز اسلام است، […]

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت همه جانبه خود را برای دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام می‌کنیم.

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز اسلام است، روز قدس، روز عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های انقلاب به ویژه عهد و پیمان بستن راه و یاد سردار سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطعا حضور گسترده ما در راهپیمایی روز قدس موجب خوشحالی همه آزادی‌خواهان جهان، حق طلبان و تمامی مسلمانان جهان به ویژه عزیزان فلسطینی گرفتار در بند رژیم غاصب صهیونیسیتی است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت همه جانبه خود را برای دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام می‌کنیم.

انتهای خبر/م
 




اعلام حمایت از مردم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

منبع:آرمـان
? اعلام حمایت از مردم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس