اعلام آمادگی تیم‌های «سحر» هلال‌احمر کرمان برای اعزام به لبنان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آمادگی تیم‌های سحر (سفیران حمایت روانی) این جمعیت با هدف ارائه کمک‌های اولیه روانشناختی و ایجاد فضای دوستدار کودک به آسیب‌دیدگان متاثر از حوادث اخیر در کشور لبنان خبر داد. رضا فلاح امروز هشتم مهرماه با اعلام این خبر بیان کرد: تیم‌های «سحر» جمعیت هلال احمر […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آمادگی تیم‌های سحر (سفیران حمایت روانی) این جمعیت با هدف ارائه کمک‌های اولیه روانشناختی و ایجاد فضای دوستدار کودک به آسیب‌دیدگان متاثر از حوادث اخیر در کشور لبنان خبر داد.

رضا فلاح امروز هشتم مهرماه با اعلام این خبر بیان کرد: تیم‌های «سحر» جمعیت هلال احمر استان کرمان آماده اعزام به مناطق حادثه‌دیده در کشور لبنان هستند. 

وی با اشاره به تسلط اعضای تیم‌های «سحر» به زبان‌های انگلیسی و عربی افزود: تیم‌های سحر (سفیران حمایت‌های روانی) به منظر ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی (MHPSS) و تأمین بهداشت و درمان (جسمی و روحی) آسیب‌دیدگان در شرایط اضطراری از سراسر استان کرمان آماده ارائه خدمات در کشور لبنان به آسیب‌دیدگان از حادثه هستند.

انتهای پیام


اعلام آمادگی تیم‌های «سحر» هلال‌احمر کرمان برای اعزام به لبنان

منبع: ایـسنا
? اعلام آمادگی تیم‌های «سحر» هلال‌احمر کرمان برای اعزام به لبنان