اعضای تیم ملی کاراته از ضرورت حضور در انتخابات می‌گویند

دو تن از اعضای تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در خصوص ضرورت و چرایی مشارکت گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری می‌گویند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ بزرگ کاراته بسیج در استان کرمان با حضور سردار محمد ابوالحسنی رئیس بسیج کاراته کشور، سردار […]


دو تن از اعضای تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در خصوص ضرورت و چرایی مشارکت گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری می‌گویند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ بزرگ کاراته بسیج در استان کرمان با حضور سردار محمد ابوالحسنی رئیس بسیج کاراته کشور، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ احمد مرادی‌زاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان، جمعی از مسئولان استانی و کشوری و با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در محل سالن فجر شهر کرمان برگزار شد.

این مسابقات بنابه گفته احسان رستگاری‌نژاد رئیس هیأت کاراته بسیج استان کرمان با حضور هزار و ۷۱ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در قالب ۲۸ تیم برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت توجه به ورزش در جامعه امروزی به امر مهم و خطیر انتخابات تأکید و اظهار کرد: رهبری اعلام کردند و انتظار دارند که بعد از حماسه تشییع شهدای خدمت، حماسه دیگر ایجاد شود؛ بنابراین با همین شور و هیجان در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: دشمن به‌دنبال این است تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و در این زمینه تبلیغات می‌کند؛ چراکه می‌داند حضور مردم در انتخابات به نفع کشور و به ضرر دشمنان است.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات و رأی دادن گفت: ما عضوی از این جامعه هستیم، بنابراین موظفیم برای پیشرفت کشور فردی مناسب برای مدیریت کشورمان انتخاب کنیم.

عضو تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: اگر ما رأی ندهیم و در انتخابات شرکت نکنیم، رأی خود را به فرد دیگری واگذار می‌کنیم تا به‌جای ما تصمیم بگیرد؛ بنابراین ما باید خودمان رأی دهیم و فردی مناسب و اصلح را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: با رصد و مشاهده مناظره‌های تلویزیون و مطالبی که در رادیو و رسانه‌ها بیان می‌شود، نسبت به نامزدهای انتخابات اطلاعات کافی را کسب کنیم و با آگاهی کامل نسبت به هر یک از افراد، انتخاب خودمان را در تاریخ هشتم تیرماه در صندوق‌های رأی بیاندازیم.

امیرحسن معین‌الدینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، از همه ملت ایران خواستارم که پای صندوق‌های رأی حضور و نامزد اصلح ریاست جمهوری را انتخاب کنند تا فرد منتخب با توکل به خداوند متعال و در پیش گرفتن مسیر و راه شهدا و به‌ویژه آیت‌الله شهید رئیسی کشور را به‌درستی اداره کند.

عضو تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: به‌عنوان یک ورزشکار ملی از تمامی مردم خواهشمندم که با حضور در پای صندوق‌های رأی، منتخب خود را انتخاب کنند؛ چراکه این مردم هستند که با انتخاب صحیح کشور را به مسیر درست سوق خواهند داد.

انتهای خبر/م


اعضای تیم ملی کاراته از ضرورت حضور در انتخابات می‌گویند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اعضای تیم ملی کاراته از ضرورت حضور در انتخابات می‌گویند