اعزام ۲۰۳ خودروی امدادی و آمبولانس هلال احمر به عراق

به گزارش نذیر کرمان، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر  با اشاره به جزئیات خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: ۶۱۷ پایگاه ثابت، ۴۷۶ مرکز پاسخگویی شعب، ۳۵ مرکز واکنش سریع، ۳ قرارگاه سطح یک، ۵ قرارگاه سطح دو، ۵ پایگاه امداد و سلامت و ۵۵ پست موقت ویژه اربعین در داخل کشور به زائران […]



به گزارش نذیر کرمان، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر  با اشاره به جزئیات خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: ۶۱۷ پایگاه ثابت، ۴۷۶ مرکز پاسخگویی شعب، ۳۵ مرکز واکنش سریع، ۳ قرارگاه سطح یک، ۵ قرارگاه سطح دو، ۵ پایگاه امداد و سلامت و ۵۵ پست موقت ویژه اربعین در داخل کشور به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی‌افزود: علاوه بر این ۳۶ مرکز آنست، ۲۲ مرکز امداد هوایی و ۴۴۱۳ خودروی هلال احمر نیز آماده خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین در داخل کشور هستند.

کولیوند با اشاره به ظرفیت‌های برون مرزی برای خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: در نجف، کربلا و طریق الحسین نیز قرارگاه‌های برون مرزی تشکیل شده تا هماهنگی‌های لازم برای عملیات برون مرزی شکل گیرد. همچنین در کوت، نجف، کربلا، سامرا و کاظمین نیز مراکز Eoc راه اندازی شده است.

وی افزود: علاوه بر این مراکز ۸۰ پست موقت نیز در ایام اربعین در کشور عراق برای خدمت رسانی بهتر به زائران فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۲۰۳ خودروی امدادی و آمبولانس هلال احمر نیز برای خدمت رسانی به زائران به کشور عراق اعزام می‌شوند، گفت: هلال احمر تا پایان مراسم اربعین و زمان بازگشت آخرین زائران به کشور، به شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/


اعزام ۲۰۳ خودروی امدادی و آمبولانس هلال احمر به عراق

منبع: بــرنا
? اعزام ۲۰۳ خودروی امدادی و آمبولانس هلال احمر به عراق