اعزام تیم‌های کوراش و ووشو پسران و دختران به اردو‌های بین‌المللی پیش از هانگژو

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، بازی‌های آسیایی هانگژو از روز اول تا ۱۶مهر سال جاری در چین برگزار خواهد شد و به همین دلیل هم فدراسیون‌های ورزشی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند تا بتوانند با برگزاری اردوی مشترک و اعزام به رویدادهای برون مرزی به یک آمادگی خوبی برسند تا در این المپیک آسیایی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، بازی‌های آسیایی هانگژو از روز اول تا ۱۶مهر سال جاری در چین برگزار خواهد شد و به همین دلیل هم فدراسیون‌های ورزشی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند تا بتوانند با برگزاری اردوی مشترک و اعزام به رویدادهای برون مرزی به یک آمادگی خوبی برسند تا در این المپیک آسیایی نتایج خوبی بگیرند. از همین رو فدراسیون ووشو یکی از فدراسیون‌هایی است که برای تیم‌های ووشو و کوراش خودش برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

در همین رابطه امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو و کوراش درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای رشته ووشو و کوراش پیش از هانگژو مد نظر دارند یا خیر به آنا گفت: در تلاشیم تا بتوانیم برای ووشو و کوراش اردوهای خوبی فراهم کنیم. برای تیم کوراش آقایان حضور در تاجیکستان و برای بانوان هم تصمیم داریم آنها را به کمپ بین‌المللی قرقیزستان در تیرماه بفرستیم. مدت این اردوها را به مدت هفت تا 10 روز پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: در رشته ووشو هم می‌خواهیم مرداد ماه دختران خودمان را به چین و پسران هم به ارمنستان اعزام کنیم تا در مدت یک هفته تا 10 روزی که در آنجا هستند هم اردوی مشترک با آن کشورها داشته باشیم و هم مسابقه برگزار کنیم تا میزان آمادگی ملی‌پوشان ما مشخص شود. برنامه ما این است بچه‌هایی که حضورشان در هانگژو مشخص شده را بفرستیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد تا این اردوهای مشترک به این منجر شود تا در هانگژو با بهترین شرایط وارد رقابت‌ها شویم.

انتهای پیام/

[ad_1]

[ad_2]

اعزام تیم‌های کوراش و ووشو پسران و دختران به اردو‌های بین‌المللی پیش از هانگژو

منبع:آنـــا
? اعزام تیم‌های کوراش و ووشو پسران و دختران به اردو‌های بین‌المللی پیش از هانگژو