اعزام بیش از ۴۰۰۰ دانشجوی کرمانی به اردوی راهیان نور

فت فتو/کرمان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بالغ بر ۴۰۰۰ نفر از دانشجویان استان کرمان به راهیان نور اعزام می‌شوند.  سیدهادی طباطبایی امروز ۱۶ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان تقاضا نسبت به سال‌های گذشته، برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس چند برابر شده و این مسئله نشان می‌دهد […]

فت فتو/کرمان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بالغ بر ۴۰۰۰ نفر از دانشجویان استان کرمان به راهیان نور اعزام می‌شوند.

 سیدهادی طباطبایی امروز ۱۶ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان تقاضا نسبت به سال‌های گذشته، برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس چند برابر شده و این مسئله نشان می‌دهد دانشجویان و جوانان استقبال بیشتری برای اعزام به راهیان نور داشته‌اند که نشانه بصیرت، ایمان و تعهد جوانان است.

وی افزود: امسال تقریبا ۶۰۰۰ دانشجو نفر متقاضی اعزام به راهیان نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودند، اما با توجه زیرساخت ها، بیش از ۴۰۰۰ نفر از این تعداد به اردو اعزام می شوند.

طباطبایی در ادامه بیان کرد: یکی از معیارهای مهمی که جوانان ما در راهیان نور امسال درک کرده و فرا می گیرند، استقلال، توانمندی، عزت نفس و عزت ملی جوانان و رزمندگان است و این پیوست برای نسل جدید به منظور عبور از بحران‌ها و سختی‌های کشور لازم است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان‌ این‌که در مناطق عملیاتی، محتوای غنی فرهنگی در اختیار دانشجویان و جوانان قرار داده می‌شود، تصریح کرد: یکی از اقدامات مد نظر در اردوی راهیان نور، بازدید دانشجویان و جوانان در مناطق عملیاتی و عروج مردان لشکر ۴۱ ثارالله و محل قدم‌های حاج قاسم در عملیات‌های مختلف است تا بتوانیم دانشجویان را با مکتب و اقدامات سپهبد شهید سلیمانی آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: محتواهای لازم در حوزه جهاد تبیین، شناخت دشمن، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، تمدن اسلامی و … تهیه و در اختیار دانشجویان و جوانان قرار خواهد گرفت تا بتوانیم ظرفیت عظیمی را که در عرصه جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری است، عملیاتی کنیم.

انتهای پیام




اعزام بیش از ۴۰۰۰ دانشجوی کرمانی به اردوی راهیان نور

منبع: ایـسنا
? اعزام بیش از ۴۰۰۰ دانشجوی کرمانی به اردوی راهیان نور