اعزام بیش از ۲۳۰ نیروی درمانی، امدادی و داوطلب توسط هلال احمر کرمان به عراق

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اعزام بیش از ۲۳۰ پزشک، پرستار، امدادگر و داوطلب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز و کشور عراق خبر داد. رضا فلاح امروز ۲۶ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۳۰ پزشک، پرستار، امدادگر و داوطلب با برنامه ریزی جمعیت هلال احمر استان کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اعزام بیش از ۲۳۰ پزشک، پرستار، امدادگر و داوطلب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز و کشور عراق خبر داد.

رضا فلاح امروز ۲۶ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۳۰ پزشک، پرستار، امدادگر و داوطلب با برنامه ریزی جمعیت هلال احمر استان کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز و کشور عراق اعزام می شوند.

وی افزود: کادر پزشکی، درمانی و هم چنین نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در آن سوی مرزها، یعنی در کشور عراق همراه و همگام با زائران اربعین حسینی هستند.

فلاح ادامه داد: ۸۰ پزشک و پیراپزشک از بیمارستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها در مرز مهران با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان کرمان مستقر می شوند. 

وی گفت:  ۷۰ پزشک، امدادگر و عضو داوطلب در هتل بستان شهر نجف مستقر و به زائرین خدمات رسانی می کنند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ارائه خدمات درمانی، امدادی، دارویی، بازپیوند خانواده، انتقال زائران بیمار و مصدوم از کشور عراق به داخل کشور ایران بر عهده جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به اعزام ۸۰ نیروی داوطلب عضو خانه‌های هلال محلات حاشیه شهرستان‌ها به کشور عراق تصریح کرد: این نیروها با همکاری و هماهنگی قرارگاه خاتم الانبیاء به عراق اعزام می شوند. 

فلاح با اشاره به ورود زائرین از کشورهای همسایه علی الخصوص پاکستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در سطح استان در حال آماده باش است.

انتهای پیام




اعزام بیش از ۲۳۰ نیروی درمانی، امدادی و داوطلب توسط هلال احمر کرمان به عراق

منبع: ایـسنا
? اعزام بیش از ۲۳۰ نیروی درمانی، امدادی و داوطلب توسط هلال احمر کرمان به عراق