اعتبار مورد نیاز اردوهای راهیان نور استان کرمان چقدر است؟

فت فتو/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اعتبار موردنیاز اردوی راهیان نور دانش آموزی استان کرمان در سال جاری را ۵ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان اعلام کرد. سرهنگ مرادی، صبح امروز ۲۷ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان درباره اردوهای راهیان نور اظهار کرد: از هفتم بهمن ماه […]

فت فتو/کرمان معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اعتبار موردنیاز اردوی راهیان نور دانش آموزی استان کرمان در سال جاری را ۵ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان اعلام کرد.

سرهنگ مرادی، صبح امروز ۲۷ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان درباره اردوهای راهیان نور اظهار کرد: از هفتم بهمن ماه اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز می شود که ۲۲۸۰ نفر در قالب ۱۰ کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

او ادامه داد: از اول اسفند نیز اعزام ۱۳۶۸ دانش آموز پسر و از اواسط اسفند اعزام دانشجویان و محلات آغاز می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هر دانش آموز فقط ۲۵۰ هزار تومان از هزینه های اعزام خود را پرداخت می کند، تصریح کرد: سرانه هزینه هر دانش آموز در پنج روز حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد شد لذا برای اعزام دختران دانش آموز به حدود ۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان و برای دانش آموزان پسر به حدود ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: برای تامین اعتبار اعزام راهیان نور دانش آموزی، بخشی از آن را آموزش و پرورش و بخشی نیز مس سرچشمه و گل گهر نیز تامین می کند و هر دانش آموز نیز حدود ۲۵۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد و سپاه نیز امکاناتش را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد.

وی همچنین درباره تعیین تکلیف املاک مازاد آموزش و پرورش گفت: اقدامات لازم برای مدارسی که دارای موقعیت تجاری سازی هستند، انجام شود تا از این محل درآمدی برای آموزش و پرورش ایجاد شود.

فداکار در ادامه بر لزوم آشنایی دانش آموزان با روش و منش سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید و اظهار کرد: جشنواره کشوری “عهد کودکان دبستانی با سردار سلیمانی» کار ارزشمندی بود.

انتهای پیام




 اعتبار مورد نیاز اردوهای راهیان نور استان کرمان چقدر است؟

منبع: ایـسنا
?  اعتبار مورد نیاز اردوهای راهیان نور استان کرمان چقدر است؟