اعتبارات راه و شهرسازی مصوب ریاست جمهوری به استان ابلاغ شد

محمد مهدی فداکار با بیان اینکه استان در مصوبات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۸ میلیارد تومان را به استان در حوزه راه ها اختصاص داده بود گفت: اعتبارات ابلاغی سفر ریاست جمهور به استان کرمان در بخش راه‌های استان ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تایید شد که مابقی آن از میزان موردنیاز برای طرح […]

محمد مهدی فداکار با بیان اینکه استان در مصوبات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۸ میلیارد تومان را به استان در حوزه راه ها اختصاص داده بود گفت: اعتبارات ابلاغی سفر ریاست جمهور به استان کرمان در بخش راه‌های استان ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تایید شد که مابقی آن از میزان موردنیاز برای طرح های استان از محل فروش املاک تامین و در اختیار وزارت راه و شهرسازی در استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش فت فتو محمدمهدی فداکار عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی شمال استان کرمان گفت: مسئولیت  گرفتن در جمهوری اسلامی کار سختی است، زیرا تعهد و اجرا را توامان لازم دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی حاجی‌زاده مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان، افزود: برای رضا حافظی مدیر جدید اداره کل راه و شهرسازی شمال استان نیز آرزوی توفیق داریم زیرا معتقدیم بخش عمده‌ای از درآمدها و هزینه‌های مردم صرف مسکن می‌شود و مسکن در سبد خانوارهای ایرانی نقش پررنگی دارد.

فداکار به نقش اداره کل راه و شهرسازی د راستان اشاره کرد و گفت: این اداره کل نقش زیادی هم در بعد مسکن ملی و طرح‌های قبلی دارد و هم نقش ستادی و پشتیبانی برای همه ی طرح‌ها را  بر عهده دارد و هر شخصی که در حوزه شهری قصد انجام کار و یا پروژهای را دارد، اداره مسکن و شهرسازی یک طرف آن قضیه است.

استاندار کرمان  تاکید کرد: اعتبارات ابلاغی سفر ریاست جمهور به استان کرمان در بخش راه‌های استان ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که  مابقی آن از  میزان موردنیاز برای طرح های استان از محل فروش املاک تامین و در اختیار وزارت راه و شهرسازی در استان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مسئولین نباید دچار روزمرگی شوند زیرا  اعتبارات خوبی به استان ابلاغ شده است که با اجرای پروژه‌هایی که در سفر رئیس جمهور تصویب شده‌اند، اتفاق خوبی در استان در حوزه راه رقم خواهد خورد.

مقام عالی دولت در استان کرمان در پایان حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد و گفت: اکنون شاهدیم که کشورهای اروپایی در خصوص این واقعه سکوت کرده‌اند، اینان همان هایی هستند که کوچکترین مورد در کشور خود را به بلبشویی تبدیل کرده و دنیا را مقصر جلوه می دهند اما در مورد این اتفاق انگار که گرد مرگ روی آنها پاشیده اند و در سکوت فرو رفته اند.

 رضا حافظی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان  درادامه این مراسم افزود: اولویت اول ما در اداره کل راه و شهرسازی و وزارتخانه بحث طرح نهضت ملی مسکن است، زیرا مسکن نقش مهم و کلیدی در سبد خانوار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان در کوریدور ترانزیتی راه ها و بنادر اصلی و استراتژیکی کشور قرار دارد که بحث تکمیل شبکه راه های اصلی استان بسیار مهم، حیاتی و اساسی است که امیدوارم با اعتباراتی که ابلاغ شده و پیگیری های که صورت می گیرد این راه ها تکمیل شوند.

انتهای پیام/ طهماسبی
 




اعتبارات راه و شهرسازی مصوب ریاست جمهوری به استان ابلاغ شد

منبع:آرمـان
? اعتبارات راه و شهرسازی مصوب ریاست جمهوری به استان ابلاغ شد