اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه در خصوص بیماری هاری حیوانی

با توجه به موارد مثبت هاری حیوانی چند روز اخیر در شهرستان ارزوئیه و گردش سوش هاری در منطقه شبکه بهداشت و درمان اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه با توجه به موارد مثبت هاري حيواني چند روز اخير در سطح شهرستان و گردش سوش […]

با توجه به موارد مثبت هاری حیوانی چند روز اخیر در شهرستان ارزوئیه و گردش سوش هاری در منطقه شبکه بهداشت و درمان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه با توجه به موارد مثبت هاري حيواني چند روز اخير در سطح شهرستان و گردش سوش هاري در منطقه اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه آمده است: احتمال خطر هاري انساني وجود دارد لذا از همه شهروندان محترم تقاضا مي شود ، اگر فردي در معرض حيوان گزيدگي قرار گرفت هرچند زخم كوچك و خراش (توسط حيوانات اهلي يا حيوانات وحشي) پس از شستشوي محل زخم با آب و صابون در اسرع وقت به مراكز درمان هاري مراجعه نمايند.

مراکز درمان هاری در شهرستان ارزوئیه شامل: مركز درمان هاري شماره یک (بيمارستان امام حسين(ع) ارزوئيه) و مركز درمان هاري شماره دو (درمانگاه شبانه روزي صوغان) می باشد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه در خصوص بیماری هاری حیوانی

منبع:آرمـان
? اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه در خصوص بیماری هاری حیوانی