اطاعت‌پذیری از امامین انقلاب راه پیروزی قدس است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: اتحاد و اطاعت‌پذیری از ولایت امام خامنه‌ای راهکار پیروزی قدس و جهان اسلام است. احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با ارزیابی شرایط کنونی دنیای بیدار و حمایت از آرمان فلسطین در برابر ستم و ظلم آمریکا و صهیونیسم، گفت: امام خمینی […]



دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: اتحاد و اطاعت‌پذیری از ولایت امام خامنه‌ای راهکار پیروزی قدس و جهان اسلام است.

احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با ارزیابی شرایط کنونی دنیای بیدار و حمایت از آرمان فلسطین در برابر ستم و ظلم آمریکا و صهیونیسم، گفت: امام خمینی (ره) با  تشکیل انقلاب اسلامی سبب بیداری مردم مظلوم جهان و به‌ویژه جهان اسلام شد به‌طوری که همه مظلومان عالم برای رهایی از چنگال مستکبران و ظالمان تلاش می‌کنند تا بتوانند انقلاب و حکومتی واحد به رهبری واحد تشکیل دهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بهترین الگوی آزادی از یوغ استکبار برای مستضعفان دنیا است، افزود: هدف امام راحل از تشکیل نهضت جمهوری اسلامی در حقیقت دخالت و تصمیم‌گیری ملت در سرنوشت کشور و اداره امور کشور به سبک جمهوری اسلامی بود لذا امروز شاهدیم که همه جهان علیه سران سلطه، آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌کار قیام کرده‌اند و از ملت فلسطین، مردم غزه و رفح حمایت می‌کنند و دوران سکوت بر جنایات رژیم صهیونیستی تمام شده است.

مقدم با گرامیداشت یاد و تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل بسیار تلاش کردند تا مساله حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف به اساسی‌ترین مساله جهان تبدیل شود لذا همان تحولی که امام عظیم‌الشان به دنبالش بودند امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای نیز آن را ادامه داده‌اند و سبب تحقق این راهبرد مهم شده‌اند.

وی عنوان کرد: مردم جهان با حمایت‌های بی‌دریغ خود از ملت فلسطین می‌توانند سبب آزادی این مظلومان و نابودی استکبار و ظلم جهانی شوند لذا اعتراض و هم‌صدایی جهانی، بهترین راه مبارزه با جنایات گسترده شیطان بزرگ و ایادی‌اش است.

این فعال سیاسی ابراز کرد: امروز دیگر همه مردم دنیا دانسته‌اند که دخالت آمریکا و سران سلطه در امور کشوری نه از سر دلسوزی است بلکه برای غارت، اسارت و تصاحب آن ملت و کشور است؛ بنابراین امام راحل و بعد از ایشان رهبری معظم سبب بیداری، بصیرت‌افزایی و وحدت جهان اسلام برای آغاز دنیایی جدید و به دور از هیاهوی سران سلطه و تشکیل نهضت  مقاومت شده‌اند.

وی ادامه داد: اسلام حق است و استکبار، ظلم و جنایت نیز باطل و نابود شدنی هستند لذا هر کجا مسلمین هوشیار شدند و از رهبری واحد پیروی کردند شاهد پیروزی این جبهه بودیم.

مقدم تاکید کرد: امروز دنیا علیه رژیم صهیوینستی کودک‌کش قیام کرده است و دیگر تحمل این حجم از جنایت را ندارد و امیدواریم با یاری خدا و اتحاد مردم دنیا به‌زودی شاهد پیروزی فلسطین و آزادی بیت‌المقدس باشیم زیرا قدس، اولین قبله ما مسلمانان است و ما برای آزادی آن شهدایی زیادی در این راه فدا کرده‌ایم و ما ملت ایران و مسلمین جهان تا آزادی کامل قدس از پا نمی‌نشینیم.

مقدم تصریح کرد: حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، بعد از امام راحل بهترین رهبر جهان اسلام هستند که توانسته‌اند مسلمین جهان را متحد کرده و اهداف راهبردی امام خمینی را برای تشکیل جامعه متحد اسلامی به بهترین نحو اجرا کنند.چ

عضو شورای مؤتلفه اسلامی گفت: دیگر حنای تبلیغات و امنیت دروغین و ساختگی رژیم جعلی اسقاطیل حتی برای شهروندان خودش هم اثری ندارد زیرا آن‌ها هم از این همه آوارگی، اشغال و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه مردم فلسطین نیز خسته شده‌اند و به‌دنبال آرامش هستند لذا نهضت و قیامی که امام راحل آن را شروع کرد امروز نیز با قدرت بیشتری با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ادامه دارد به‌طوری که صدای سقوط این لانه عنکبوت به گوش می‌رسد.

مقدم خاطرنشان کرد: دنیا از جنگ و خونریزی و اشغال خسته شده است و خواهان برقرای صلح جهانی است لذا اتحاد و اطاعت‌پذیری از ولایت امام خامنه‌ای راهکار پیروزی قدس و جهان اسلام است.

سالاری

 انتهای خبر/م


اطاعت‌پذیری از امامین انقلاب راه پیروزی قدس است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اطاعت‌پذیری از امامین انقلاب راه پیروزی قدس است