اضافه‌شدن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برنامه‌ریزی ۵۴۴ برنامه‌های ورزشی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد. به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» میثم پاریزی، صبح یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی ۵۴۴ برنامه در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده […]



مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برنامه‌ریزی ۵۴۴ برنامه‌های ورزشی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» میثم پاریزی، صبح یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی ۵۴۴ برنامه در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده و با حضور وبیناری مقام عالی وزارت ۱۵ پروژه در استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با همکاری شهرداری، ۲۱۰۰ مترمربع فضای مفید برای ورزش کشتی استان کرمان اضافه شده که بعد از تهران به‌عنوان استان برتر در اردوگاه ورزش کشتی خواهیم بود.

پاریزی گفت: برای توسعه متوازن مناطق محروم و کم‌برخوردار استان کرمان نیز کارهای خوبی انجام شده و آرزوی آن‌ها در داشتن یک چمن مصنوعی و استاندارد برآورده و زیرساخت‌های خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: در سفر شهید رئیسی به استان کرمان، ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام استان لحاظ شد که خیلی از پروژه‌ها ساماندهی شده که قابل افتتاح هستند.

منبع: مهر
انتهای خبر/بارانی


اضافه‌شدن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در استان

منبع:آرمـان
? اضافه‌شدن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در استان