اشتغال زندانیان بعد از آزادی، نرخ بازگشت به زندان را کاهش می‌دهد

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه اشتغال زندانیان بعد از آزادی، نرخ بازگشت به زندان را کاهش می‌دهد، گفت: اطلاع‌رسانی قطعا به اعتمادسازی و جلب مشارکت مردم و خیران در حوزه اشتغال زندانیان کمک می‌کند.  به گزارش گروه سیاسی نذیر کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی در نشست تخصصی  اشتغال زندانیان در اجرای سند تحول گفت: اگر […]


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه اشتغال زندانیان بعد از آزادی، نرخ بازگشت به زندان را کاهش می‌دهد، گفت: اطلاع‌رسانی قطعا به اعتمادسازی و جلب مشارکت مردم و خیران در حوزه اشتغال زندانیان کمک می‌کند. 

به گزارش گروه سیاسی نذیر کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی در نشست تخصصی  اشتغال زندانیان در اجرای سند تحول گفت: اگر زندانی بعد از آزادی بتواند کارآفرین و شاغل شود، نرخ بازگشت زندانیان به زندان به حداقل می‌رسد و در آن زمان است که ما موفق عمل کرده‌ایم.

وی افزود: بر اساس سند تحول و تعالی قوه قضاییه، حرفه آموزی و اشتغال زندانیان نیاز به برنامه مدون علمی و عملیاتی دارد که بنیاد تعاون و سازمان زندان‌ها این کار را انجام می‌دهند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: اطلاع‌رسانی قطعا به اعتمادسازی و جلب مشارکت مردم و خیران در حوزه اشتغال زندانیان کمک می‌کند. 
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی تاکید کرد: بازدید دوره‌ای اصحاب رسانه از اقدامات بنیاد تعاون و سازمان زندان‌ها، مهم است و موجب انعکاس کار‌های انجام گرفته در این حوزه می‌شود.

انتهای پیام/


اشتغال زندانیان بعد از آزادی، نرخ بازگشت به زندان را کاهش می‌دهد

منبع: بــرنا
? اشتغال زندانیان بعد از آزادی، نرخ بازگشت به زندان را کاهش می‌دهد