اشاعه فرهنگ رضوی با برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و افزایش علاقه مردم به امام رضا (ع) برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از جیرفت، بهرام مسلمی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان که در سینما روباز بوستان امام […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و افزایش علاقه مردم به امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از جیرفت، بهرام مسلمی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان که در سینما روباز بوستان امام حسین (ع) جیرفت برگزار شد گفت: این جشنواره در راستای اشاعه فرهنگ رضوی، جریان‌ساز بود و بین دل هنرمندان و علاقه‌مندان با اهل‌بیت (ع) ایجاد کرد.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، افزود: این جشنواره، ثابت کرد که دل‌های مشتاق با هر ویژگی، مشتاق امام رضا (ع) بودند، چون در آثار هنرمندان، لطف امام رضا (ع) ساری و جاری بود.
 
مسلمی درمورد برکات جشنواره، اظهار کرد: شناسایی استعدادهای هنری، افزایش علاقه مردم به امام رضا (ع) و حضور هنرمندان کشوری در شهرستان جیرفت، جزو برکات دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان بود.
 
وی تصریح کرد: هرچند این جشنواره تا اهداف بنیاد رضوی فاصله دارد ولی کمک مسئولان را می‌طلبد تا استعدادهای شناسایی شده در این جشنواره را حمایت کنند.
 
 
شایان ذکر است که مراسم افتتاحیه این جشنواره، سه روز قبل، در حرم مطهر شهدای گمنام مصلی جیرفت، برگزار شد و طی این مدت، هنرمندان در پارک ولیعصر (عج) به اجرای نمایش پرداخته و برگزیدگان این جشنواره، در مراسم اختتامیه، مورد تقدیر قرار گرفتند و مهمان ویژه اختتامیه این جشنواره، رضا ایرانمنش بود.
 
انتهای خبر/ فاریابی




اشاعه فرهنگ رضوی با برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی رضوی

منبع:آرمـان
? اشاعه فرهنگ رضوی با برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی رضوی