اسکوچیچ: به اندازه کافی بازیکن داریم | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران تراکتور می‌توانند در بازی‌های خانگی ورق را به نفع تیم برگردانند. به گزارش نذیر کرمان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: یک ماه است که برای آغاز لیگ برتر تمرین می‌کنیم. برایمان خیلی مهم است که لیگ را با برد و بازی […]



سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران تراکتور می‌توانند در بازی‌های خانگی ورق را به نفع تیم برگردانند.

به گزارش نذیر کرمان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: یک ماه است که برای آغاز لیگ برتر تمرین می‌کنیم. برایمان خیلی مهم است که لیگ را با برد و بازی خوب شروع کنیم.

سرمربی تراکتور گفت: با تیم خوبی بازی داریم. محرم نویدکیا یکی از مربیان خوب ایران است. مس رفسنجان تیم قابل احترامی بوده و می‌دانیم با شرایط سخت آب و هوایی نیز مواجه هستیم. من هم به بازیکنانم ایمان دارم و یک ماه، سخت تلاش کرده‌ایم و منتظر یک بازی خیلی خوب هستم.

اسکوچیچ راجع به اینکه تراکتور لیگ را در خارج از خانه آغاز می‌کند، گفت: اینکه چه زمانی، کجا، در چه شرایط آب و هوایی و با چه تیمی بازی کنیم، خارج از کنترل ماست. قسمت شده بیرون از خانه بازی کنیم و برای این شرایط آماده هستیم.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: می‌دانم حضور هواداران در رفسنجان سخت است. از آنها می‌خواهم از راه دور ما را حمایت کنند. آنها یار دوازدهم ما هستند و هواداران بی‌نظیری داریم که در بازی‌های خانگی می‌توانند ورق را به نفع ما برگردانند.

اسکوچیچ در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش، گفت: یکی از بازیکنان مصدومیت جزئی دارد، ولی بقیه بازیکنان در اختیارم هستند. به اندازه کافی بازیکن باکیفیت در تیم حضور دارد. می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدیم و تک تک این بازیکنان در هر شرایطی که پیش آید، به تیم کمک خواهند کرد.

انتهای پیام


اسکوچیچ: به اندازه کافی بازیکن داریم

منبع: ایـسنا
? اسکوچیچ: به اندازه کافی بازیکن داریم