اسرائيل رکورددار ترور و حذف رقباست | اخبار استان کرمان

ترور، ساده‌ترین و در عین حال خشن‌ترین حالت حذف رقبا است که اسرائیل رکورددار آن است. به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، وقتی در فیلم‌های هالیوودی شخصیت‌های شرور به آخر عمر خودشان می‌رسند، چنگ می‌اندازند تا هر‌آنچه و هرکس را می‌توانند با خود به زیر بکشند و به دنیای نیستی ببرند.   داستان امروز رژیم کوک‌کش صهیونیستی […]



ترور، ساده‌ترین و در عین حال خشن‌ترین حالت حذف رقبا است که اسرائیل رکورددار آن است.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، وقتی در فیلم‌های هالیوودی شخصیت‌های شرور به آخر عمر خودشان می‌رسند، چنگ می‌اندازند تا هر‌آنچه و هرکس را می‌توانند با خود به زیر بکشند و به دنیای نیستی ببرند.

 
داستان امروز رژیم کوک‌کش صهیونیستی بی‌شباهت به داستان‌های خیر و شر هالیوودی نیست، آنجایی که پدیده‌ای یا موجودی که ساخته دست خود آمریکایی‌ها است از دست‌شان خارج می‌شود و شروع به ویرانی جهان می‌کند و در پایان تمام تلاشش را می‌کند تا هرچه می‌تواند ویرانی ایجاد کند.
 
بارها به غربیان مدعی فهم و درک و استراتژی هشدار داده شد که رژیم کوک‌کش صهیونیستی در حال تبدیل به سگ هاری شده‌ است که شما را هم خواهد درید.
 
امروز که رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دنبال گسترش جنگ در سرتاسر جهان است و بیش‌ از پیش در تحلیل‌ها و هشدارها نمود پیدا کرده‌است.
 
ترور، ساده‌ترین و در عین حال خشن‌ترین حالت حذف رقبا است که رژیم کودک‌کش صهیونیستی رکورددار آن است.
ترور اسماعیل هنیه در تهران از جنس پیروزی تاکتیکی برای رژیم کوک‌کش صهیونیستی نیست و تنها به‌قول متفکرانشان برای ارضای حس پیروزی و برگرداندن روحیه نزار شهرک‌نشینان انجام شد.
 
هرچند در کوتاه‌مدت این حس را ارضا می‌کند ولی در بلندمدت، این ایران است که بازی شطرنج‌وار در منطقه را در دست گرفته‌است.
 
اینکه جمهوری اسلامی ایران با چنین وضعیتی چه خواهدکرد، با اعتماد و اطمینانی که به نیروی نظامی و رهبری مقام معظم رهبری داریم، بهترین گزینه و مقتدرانه‌ترین آن‌را انتخاب خواهندکرد.
 
بحث ما چیز دیگری است، اسرائیل چرا دست به چنین اشتباه دیوانه‌واری کرده است؟ چند سناریو محتمل است؛
 
سناریوی اول این است که رژیم کوک‌کش صهیونیستی در صدد است تا حامیان و غلامان آمریکایی و اروپایی خود را مجبور کند تا به دادش برسند و بیش‌ازپیش در باتلاق خونی که گرفتار شده‌است، یاری‌اش کنند.
 
در واقع رژیم کوک‌کش صهیونیستی می‌خواهد آنها را مجبور کند هزینه بیش‌تری بابت وجود سراسر نحس خودش بر آنها تحمیل کند.
 
فرامتن این جملات این است که رژیم کوک‌کش صهیونیستی بیش از همه عمرش، خطر پایان عمرش را حس کرده‌ است.
 
سناریوی دوم این است که رژیم کوک‌کش صهیونیستی قصد دارد دشمنان و دوستان نامرئی خودش را مرئی کند، اعراب و ترکیه، گرچه در بیانیه‌ها و لفاظی‌ها به رژیم کوک‌کش صهیونیستی می‌تازند اما در خفا و در پشت پرده همیشه با اسرائیل مراوده داشته‌اند.
 
در واقع رژیم کوک‌کش صهیونیستی می‌خواهد بگوید شترسواری دولادولا نمی‌شود شما باید علناً برای حمایت از من وارد عرصه شوید و دوران مخفی‌کاری گذشته‌است.
 
اعراب و ترکیه اما از ترس افکار عمومی، مایل هستند این دوران نامزدی هم‌چنان مخفی بماند، از طرفی دشمنان رژیم کوک‌کش صهیونیستی از جمله ایران که پشت گروه‌های مقاومت است و یک جنگ فرسایشی را با اسرائیل راه‌ انداخته است از پشت صحنه به روی صحنه منتقل شود.
 
 
سناریوی سوم شاید نگاه سطحی‌تر باشد و آن‌هم مربوط به شخصیت نتانیاهو و تلاش او برای بقای خودش در مسند قدرت و علاقه‌اش به ریختن خون مثل اسلاف خودش است.
 
وضعیت داخلی نابسامان و ضرر اقتصادی ناشی از جنگ غزه، نیاز به یک شوک داشت تا افکار عمومی جهان و رژیم کوک‌کش صهیونیستی را منحرف کند که به گمان نتانیاهو ترور اسماعیل هنیه در تهران همان چیزی بود که برای این هدف او لازم بود.
 
نویسنده: احمد طالبیان، عضو شورای اسلامی شهر شهربابک 
انتهای خبر/ 


اسرائيل رکورددار ترور و حذف رقباست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اسرائيل رکورددار ترور و حذف رقباست