استکبار جهانی حمایت خود از رژیم صهیونیستی را افزایش داده است

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه زرند گفت: متاسفانه استکبار جهانی و در رأس آن‌ آمریکای جهان‌خوار حمایت خود را از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی افزایش داده و با ارسال تجهیزات جنگی در قتل عام مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه نقش بسیاری دارد. همزمان با سراسر کشور، امروز ۲۷ آبان ماه مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی با طنین […]

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه زرند گفت: متاسفانه استکبار جهانی و در رأس آن‌ آمریکای جهان‌خوار حمایت خود را از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی افزایش داده و با ارسال تجهیزات جنگی در قتل عام مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه نقش بسیاری دارد.

همزمان با سراسر کشور، امروز ۲۷ آبان ماه مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی با طنین شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و … در شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان زرند با شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر وحدت و استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در اجتماع راهپیمایان،  با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، گفت: این جنایت وحشیانه و ضدانسانی در هیچ جای جهان پذیرفتنی نیست و به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جهان‌خوار حمایت خود را از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی افزایش داده و با ارسال تجهیزات جنگی در قتل عام مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه نقش بسیاری دارد.

شجاعی با بیان اینکه ما ملت ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان و حامی مردم بی گناه و بی‌دفاع فلسطین خواهیم بود، تصریح کرد: ضرورت دارد امروز جهان اسلام به دفاع از مردم بی‌ دفاع فلسطین به پا خیزد تا انشاالله اسرائیل غاصب و حامیانش به سزای اعمال وحشیانه و ننگین خود برسند.

انتهای پیام




استکبار جهانی حمایت خود از رژیم صهیونیستی را افزایش داده است

منبع: ایـسنا
? استکبار جهانی حمایت خود از رژیم صهیونیستی را افزایش داده است