استفاده از ظرفیت سمن ها برای توسعه استان کرمان

فت فتو/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: سمن های استان در حوزه های مختلف فعال هستند و در این خطه ۱۵۹ سمن ورزش و جوانان داریم و از این ظرفیت می توان در راستای توسعه استان استفاده کرد. “میثم پاریزی “شامگاه هشتم مهرماه در نشست نمایندگان سمن های استان کرمان با وزیر […]

فت فتو/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: سمن های استان در حوزه های مختلف فعال هستند و در این خطه ۱۵۹ سمن ورزش و جوانان داریم و از این ظرفیت می توان در راستای توسعه استان استفاده کرد.

“میثم پاریزی “شامگاه هشتم مهرماه در نشست نمایندگان سمن های استان کرمان با وزیر ورزش و جوانان گفت: سمن های استان در حوزه های مختلف فعال هستند و در این خطه ۱۵۹ سمن ورزش و جوانان داریم و از این ظرفیت می توان در راستای توسعه استان استفاده کرد.

وی ادامه داد: در استان کرمان هفت خانه جوان داریم و سه خانه جوان دیگر در حال احداث با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان های شمالی استان، اظهار کرد: به زودی آقای سجادی به جنوب استان نیز سفر خواهد کرد.

وی بیان کرد: به دنبال هدفمند کردن بنگاه های اقتصادی در حوزه مسئولیت های اجتماعی شان هستیم.

پاریزی با یادآوری افتخارآفرینی های کرمانی ها در عرصه های بین المللی عنوان کرد: امسال ورزشکاران استان در مسابقات پارالمپیک سه مدال کسب کردند.

وی اظهار کرد: ۳۰ درصد جمعیت استان را جوانانی در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال تشکیل می دهد و این یک فرصت برای استان است نه تهدید.

به گزارش فت فتو، “احمد احمدی نژاد” رییس مجمع جوانان استان کرمان نیز در این نشست گفت: در استان کرمان ۱۵۰ سمن جوانان در حوزه های مختلف وجود دارد و یکی از استان های فعال کشور محسوب می شود.

وی نقش سمن ها در بحران ها در زمینه کمک به مردم را بسیار موثر دانست و بیان کرد: سمن های جوانان استان در زمان بحران ها همواره در وسط میدان و گاها در خط مقدم بودند.

رییس مجمع جوانان استان کرمان با بیان اینکه جوانان ما در مکتب ایثار و از خودگذشتگی تربیت شده اند، تصریح کرد: از این ظرفیت عظیم به درستی استفاده کنید.

انتهای پیام




استفاده از ظرفیت سمن ها برای توسعه استان کرمان

منبع:ایـسنا
? استفاده از ظرفیت سمن ها برای توسعه استان کرمان