استفاده از از تجهیزات دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور در دانشگاه آزاد کهنوج بر استفاده بهینه از تجهیزات و اماکن دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای تأکید کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کهنوج، حجت‌الاسلام سیدروح‌الله میرشفیعی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج از اماکن کارگاهی_ آزمایشگاهی و مجموعه […]

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور در دانشگاه آزاد کهنوج بر استفاده بهینه از تجهیزات و اماکن دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کهنوج، حجت‌الاسلام سیدروح‌الله میرشفیعی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج از اماکن کارگاهی_ آزمایشگاهی و مجموعه ورزشی بازدید و با کارکنان واعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.


بیشتر بخوانید:

ترویج سبک زندگی شهدای شاخص ضرورتی استراتژیک برای کشور


وی در این بازدید به استفاده بهینه از تجهیزات و اماکن دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای تأکید کرد و افزود: برای فرهنگ‌سازی و استفاده مثبت از این اماکن باید تفاهم‌نامه‌هایی با ادارات و سایر نهادها داشته باشید تا به موجب آن بتوانید از اماکن ورزشی و کارگاه ها و آزمایشگاه‌ها علاوه بر استفاده دانشجویان، به‌عنوان منابعی برای کسب درآمد غیرشهریه‌ای بهره ببرید.

استفاده از از تجهیزات دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در جمع کارکنان، استادان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج به نقش محبت در زندگی خانواده‌ها اشاره و اظهار کرد: محبت یکی از لازمه‌های زندگی و پایه‌های استحکام و پایداری در جمع خانواده است.

میرشفیعی، تسهیل ازدواج جوانان را از عوامل مهم جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده ها دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط باید ترتیبی اتخاذ کنند که جوانان به ازدواج ترغیب شوند و در این راستا با مشاوره، تسهیلات لازم را در اختیار آنان قرار دهند تا جوانان با اشتیاق به زندگی متاهلی روی آورند.

وی درباره موفقیت دانشگاه بیان کرد: ما باید به تعالی دانشگاه بیندیشیم و تلاش کنیم دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و در تراز تبعیت از فرامین ائمه اطهار و فرامین امامین انقلاب داشته باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان نقش تأثیرگذار دانشگاه در پیشرفت و تعالی کشور به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به صنعتی شدن دانشگاه‌ها، انقلاب در سال‌های اخیر به دستاوردهای مهمی در دنیا دست پیدا کرده که می‌توان به کسب رتبه هشتم در انرژی هسته‌ای، مقام هفتم در موضوع سلول‌های بنیادی، رتبه ششم نانوتکنولوژی و در بعد دفاعی با وجود ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته در مقام چهارم دنیا قرار بگیریم که این موفقیت‌ها همه به‌واسطه گسترش مراکز علمی و دانشگاهی وتلاش استادان و دانشجویان به‌دست آمده است.

میرشفیعی عنوان کرد: امروز با توجه به گسترش مراکز علمی در کشور، شاهد رشد علمی جوانان و دستیابی آنان به فناوری‌های روز دنیا هستیم که این موفقیت‌ها به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

در ابتدای این دیدار، عبدالله یزدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با خیرمقدم به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج، گزارش مختصری از دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی این واحد دانشگاهی پرداخت.

استفاده از از تجهیزات دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای

یزدی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با توجه به زیرساخت‌های مهم پژوهشی از جمله مجموعه بزرگ کارگاهی و آزمایشگاهی و با تلاش و کوشش استادان باتجربه در سال‌های اخیر توفیقات خوبی در سطح استان و کشور دست یافته است که امیدوارم استادان محترم بتوانند با انتقال دانش خود دانشجویان و تربیت نسل جوان انقلابی، موجب پیشرفت و ترقی دانشگاه شوند.

دیدار با مسئولان مدارس سما و گفت‌وگو درباره راه‌های ارتقاء و رشد مدارس سما و پیشرفت دانش‌آموزان‌، دیدار و تجلیل خانواده معظم شهید عیسی احمدی، دیدار با خانواده کارمند متوفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج، قرائت زیارت خاصه حضرت زهرا(س )و غبارروبی از گلزار شهدای گمنام از برنامه‌های مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان کرمان بود که در سفر به کهنوج انجام شد.
انتهای پیام/۴۱۱۷/




استفاده از از تجهیزات دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای

منبع:آنـــا
? استفاده از از تجهیزات دانشگاهی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای