استراتژی ایران افزایش توان دفاعی است/ اقدامات اخیر در حوزه دفاعی پاسخی به اظهارات جو بایدن است

حسن هانی ازده گفت: توانمندی های دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خواهد شد که دشمن فکر تعرض به کشورمان را از سر بیرون کند و اقدامات اخیر در حوزه دفاعی نیز پاسخی به تهدید رئیس جمهور جو بایدن که گفته بود ایران را آزاد خواهم کرد، رخ داد. حسن هانی زاده در گفتگو با فت […]

حسن هانی ازده گفت: توانمندی های دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خواهد شد که دشمن فکر تعرض به کشورمان را از سر بیرون کند و اقدامات اخیر در حوزه دفاعی نیز پاسخی به تهدید رئیس جمهور جو بایدن که گفته بود ایران را آزاد خواهم کرد، رخ داد.

حسن هانی زاده در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌ بر قائم ۱۰۰ و ارتقا قدرت سامانه باور ۳۷۳ گفت: افزایش توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح زمین و فضا نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران از توانمندی بالای دفاعی برخوردار است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: تهدیداتی که در طول سال های گذشته از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، اقتضا می کند که جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از توانمندی های داخلی سطح دفاعی خود را افزایش دهد تا در برابر دشمن آمادگی رزمی را حفظ کند.

وی ابراز کرد: اقداماتی که اخیرا صورت گرفته است و پرتاب ماهواره و افزایش سطح پوشش رادارها و همچنین پرتاب ماهواره های رصد زمینی می تواند نشان دهد که جمهوری اسلامی ایران برای هر گونه احتمالی آمادگی دارد و لذا استراتژی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر افزایش توان دفاعی است.

هانی زاده بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در صدد تجاورز به کشورهای پیرامونی خود نیست اما شرایط و تهدیداتی که وجود دارد اقتضا می کند که  در هر زمینه آماده باش خود را حفظ کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: توانمندی های دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خواهد شد که دشمن فکر تعرض به کشورمان را از سر بیرون کند و اقدامات اخیر در حوزه دفاعی نیز پاسخی به تهدید رئیس جمهور جو بایدن که گفته بود ایران را آزاد خواهم کرد، رخ داد و این مسئله می تواند در حقیقت اقدام بازدارنده دفاعی تلقی شود.

انتهای پیام/م




استراتژی ایران افزایش توان دفاعی است/ اقدامات اخیر در حوزه دفاعی پاسخی به اظهارات جو بایدن است

منبع:آرمـان
? استراتژی ایران افزایش توان دفاعی است/ اقدامات اخیر در حوزه دفاعی پاسخی به اظهارات جو بایدن است