استخدام ۳۲۷ پرستار در کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری آزمون استخدامی این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۳۵۲ نفر جذب شوند که از این تعداد ۳۲۷ نفر پرستار هستند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» مهدی احمدی‌نژاد در خصوص استخدام پرستار در کرمان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ و در دولت شهید آیت‌الله رئیسی، […]



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری آزمون استخدامی این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۳۵۲ نفر جذب شوند که از این تعداد ۳۲۷ نفر پرستار هستند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» مهدی احمدی‌نژاد در خصوص استخدام پرستار در کرمان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ و در دولت شهید آیت‌الله رئیسی، زمانی که کار را آغاز کردیم، شکواییه‌ای درباره کمبود پرستار و کار طاقت‌فرسای پرستاران وجود داشت که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد نسبت پرستار به تخت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسیار کم و حتی از میانگین کشوری هم پایین‌تر بوده و با استاندارد کشوری فاصله داشت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمان جزو دانشگاه‌های تیپ یک کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: رتبه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال ۱۴۰۱ در زمینه نسبت پرستار به تخت در میان ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور، ۵۰ بود.

احمدی‌نژاد بیان کرد: همچنین توزیع نیروهای پرستار در برخی از بیمارستان‌های دولتی دانشگاه نیاز به برنامه‌ریزی مجدد و بازتوزیع داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مشکلات این حوزه با مسئولان استان و وزارتخانه مطرح شد و به‌ دلیل شرایط خاص منطقه و دانشگاه کرمان به عنوان محور قطب هشت، معاون توسعه به همراه مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از ظرفیت‌های دانشگاه بازدید کرد و قول مساعد در راستای رفع این مشکلات داد.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ظرفیت بسیار خوبی برای جذب این تعداد نیروی جدید داده شد که در چندین سال اخیر بی‌سابقه بوده امیدوارم با جذب این تعداد نیرو و همچنین توزیع عادلانه نیرو در بیمارستان‌ها و بخش‌ها، فشار کاری کادر درمان کم‌تر شود و با ابلاغ دستورالعمل فوق‌العاده خاص(ترمیم حقوق) در ماه جاری و همچنین اصلاح نحوه محاسبه اضافه‌کار در ماه‌های آینده که توسط وزارت بهداشت در حال پی‌گیری است، موجب دل‌گرمی و رضایت‌مندی پرستاران زحمتکش شده و از طرفی کیفیت ارائه خدمت به مردم نیز افزایش یابد.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند


استخدام ۳۲۷ پرستار در کرمان

منبع:آرمـان
? استخدام ۳۲۷ پرستار در کرمان