استخدام نیروی شرکتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه

مرتضی امیری پاک از استخدام نیروی شرکتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه خبر داد. به گزارش “فت فتو” از ارزوئیه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه از جذب نیروی شرکتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه خبر داد. امیری گفت: شبکه بهداشت ارزوئیه در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی سرایدار […]

مرتضی امیری پاک از استخدام نیروی شرکتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه خبر داد.

به گزارش “فت فتو” از ارزوئیه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه از جذب نیروی شرکتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه خبر داد.

امیری گفت: شبکه بهداشت ارزوئیه در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی سرایدار و نگهبان در مراکز خدمات جامع سلامت وکیل آباد و سلطان آباد به استناد مجوزهای بکارگیری ۱۳۸۳۸/۳۰/۱۰/۱۴۰۰ مورخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۰معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، تعداد ۲ نفر (مرد) افراد واجد الشرایط را با اخذ امتحان کتبی بصورت شرکتی برحسب شرایط ذیل بکار گیرد.

وی افزود: شرایط عمومی این استخدام تدین به دین مبین اسلام داشتن تابعیت ایران داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت تا تاریخ آخرین روز تحویل مدارک عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان عدم سابقه محکومیت جزایی موثر نداشتن منع اشتغال در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی داوطلبان نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند ، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می شوند می باشد.

امیری گفت: شرایط اختصاصی هم شرایط سنی داوطلبان دارا بودن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام بومی روستا بودن بومی محل تولد یا دو مقطع تحصیلی در روستای مورد نظر و داشتن سکونت حداقل ۵ سال اخیر در روستای مورد تقاضا ( منظور از سکونت ثبت در سامانه های بهداشتی مرکز بهداشت و دریافت خدمات بهداشتی در ۵ سال اخیر) اولویت جذب با فردی است که در سامانه کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی ثبتنام کرده باشد و متاهل باشد داشتن مدارک و مهارتهای فنی از قبیل کامپیوتر-بسیجی فعال-کمک های اولیه-کمک بهیاری و … دارای امتیاز می باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه خاطر نشان کرد: مدرک تحصیلی مورد پذیرش دیپلم و فوق دیپلم است و نحوه ثبتنام و مدارک مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط می توانند از مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری ۲۸/۱۲/۱۴۰۰ نسبت به تحویل مدارک اقدام نمایند.

امیری گفت: مدارک مورد نیاز شامل اصل شناسنامه و کپی -اصل کارت ملی و کپی -اصل مدرک تحصیلی و کپی -اصل کارت پایان خدمت و کپی -اصل سایر مدارک طبق مفاد آگهی و کپی -گواهی بومی بودن و سکونت ۵ سال اخیر می باشد.

وی افزود: مکان تحویل مدارک به آدرس شهر ارزوئیه-بلوار شهدای نیروی انتظامی -مرکز بهداشت ارزوئیه است و محل برگزاری و زمان امتحان کتبی متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




استخدام نیروی شرکتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه

منبع:آرمـان
? استخدام نیروی شرکتی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه