استان کرمان به مقام سوم مسابقات ورزشی معلولان کشور دست یافت | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمان گفت: هفدهمین جشنواره کشوری مسابقات ورزشی ویژه توانخواهان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. علی رمضانی امروز ۲۷ مرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هفدهمین جشنواره کشوری مسابقات ورزشی ویژه توانخواهان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی […]


نذیر کرمان/کرمان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمان گفت: هفدهمین جشنواره کشوری مسابقات ورزشی ویژه توانخواهان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

علی رمضانی امروز ۲۷ مرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هفدهمین جشنواره کشوری مسابقات ورزشی ویژه توانخواهان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی با معرفی برگزیدگان در شهرستان بابلسر به کار خود پایان داد.

 وی افزود: در این مسابقات تیم‌های اعزامی از ۲۸ استان در سه گروه افراد دارای معلولیت بینایی، شنوایی و جسمی- حرکتی در دو رده سنی و در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمان بیان کرد: تیم کرمان در مسابقات در دو گروه بانوان و مردان توانست با فاصله اندک از تیم‌های اول و دوم به مقام سوم کشوری دست پیدا کند.

 وی افزود: تیم اعزامی از بهزیستی استان کرمان در مسابقات مردان توانست سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز و تیم اعزامی بانوان نیز سه مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز را کسب نمود و پس از تیم‌های خراسان رضوی و گیلان، مقام سوم کشور را از آن خود کند.

انتهای پیام


استان کرمان به مقام سوم مسابقات ورزشی معلولان کشور دست یافت

منبع: ایـسنا
? استان کرمان به مقام سوم مسابقات ورزشی معلولان کشور دست یافت