استان به نیروهای متخصص برای تعمیر ماشین‌آلات معدنی نیاز دارد | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان مهم‌ترین رکن توسعه را توسعۀ نیروی انسانی دانست و گفت:«توسعۀ نیروی انسانی و مهارت‌آموزی یک اصل پذیرفته شده میان همۀ مردم است زیرا نیروی انسانی توسعه‌یافته می‌تواند از هیچ برای استان و یا کشور فناوری‌های پیشرفته‌ای را بوجود آورد». محمدمهدی فداکار در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کرمانی بیست‌ویکمین […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان مهم‌ترین رکن توسعه را توسعۀ نیروی انسانی دانست و گفت:«توسعۀ نیروی انسانی و مهارت‌آموزی یک اصل پذیرفته شده میان همۀ مردم است زیرا نیروی انسانی توسعه‌یافته می‌تواند از هیچ برای استان و یا کشور فناوری‌های پیشرفته‌ای را بوجود آورد».

محمدمهدی فداکار در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کرمانی بیست‌ویکمین مسابقات ملی مهارت و عضو تیم جمهوری اسلامی اعزامی به مسابقات ۲۰۲۴ فرانسه،با بیان اینکه کرمان استانی صنعتی و معدنی است،افزود:«استان در حوزۀ معادن به نیروهای متخصص برای تعمیر ماشین‌آلات معدنی نیاز دارد از ظرفیت معدنی استان باید استفاده کرد و ارتباط بین شرکت‌ها و نیروهای انسانی آموزش‌دیده را باید افزایش دهیم».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،وی در ادامه با قدردانی از زحمات همۀ کسانی که سبب افتخارآفرینی در حوزۀ مهارت برای استان شدند،بیان کرد:«افتخارآفرینی در این حوزه چراغ راه و انگیزه‌ای برای دانش‌آموزان دیگر است که علاوه بر اثرگذاری در حوزه‌های مختلف،یک مرجعیت اجتماعی بزرگ دارد».

استاندار کرمان خاطرنشان کرد:«مهارت و آموزش و تلفیق آن‌ها باعث فناوری می‌شود،مهارت در کنار آموزش،فناوری را اجرایی خواهد کرد و این کاری است که در حوزۀ فنی و حرفه‌ای ‌انجام می‌شود».

وی با اشاره به پیگیری‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار‌ و سازمان فنی و حرفه‌ای در خصوص راه‌اندازی مراکز فنی و حرفه‌ای ‌راکد گفت:«اتفاقات خوبی در حوزۀ تربیت نیروی انسانی متخصص در استان را شاهد بودیم که شرکت‌ها و دانشگاه‌ها به هم وصل شدند». /پ




استان به نیروهای متخصص برای تعمیر ماشین‌آلات معدنی نیاز دارد

منبع:خبر کرمان
?استان به نیروهای متخصص برای تعمیر ماشین‌آلات معدنی نیاز دارد :اخبار استان کرمان – اقتصادی