استاندار گیلان از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت کرد

به گزارش نذیر کرمان از گیلان؛ اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار داریم که مردم عزیز ایراناسلامی به خصوص گیلانیان شریف، بابصیرت و ولایتمدار، برای پیشرفت کشور و همچنین عزت و آبروی نظام در انتخابات حضور باشکوهی داشته باشند. وی افزود: اگر به هر دلیلی هر فردی موفق نشد روز هشتم تیر […]



به گزارش نذیر کرمان از گیلان؛ اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار داریم که مردم عزیز ایراناسلامی به خصوص گیلانیان شریف، بابصیرت و ولایتمدار، برای پیشرفت کشور و همچنین عزت و آبروی نظام در انتخابات حضور باشکوهی داشته باشند.

وی افزود: اگر به هر دلیلی هر فردی موفق نشد روز هشتم تیر ماه در پای صندوق رای حضور یابد، به عنوان خادم مردم این انتظار را دارم که در دور دوم انتخابات شرکت کنند تا مشارکت بالا باشد و این انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: با توجه به فرهیختگی و غنای فرهنگی بالای مردم عزیز و دوست داشتنی گیلان، امید است که فردا پانزدهم تیرماه شاهد حضور حداکثری مردم این خطه ولایتمدار و شهیدپرور در انتخابات باشیم تا پس از اعلام نتایج، استان ما از لحاظ مشارکت سرآمد باشد.

استاندار گیلان اضافه کرد: البته فرد اصلح را مردم انتخاب خواهند کرد و تمام عوامل اجرایی و نظارتی بی طرفانه و برای سلامت انتخابات حضور خواهند داشت؛ همانطور که در دور نخست انتخابات نیز همه عوامل اجرایی، انتخابات سالمی را برگزار کردند و هیچ خللی ایجاد نشد که از این بابت از همه آنان تشکر می‌کنم.

عباسی خاطرنشان کرد: همچنین برای فردا نیز همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی آماده برگزاری انتخاباتی سالم در گیلان هستند و ۲ هزار و ۸۶۶ صندوق و شعبه اخذ رای نیز در مناطق روستایی و شهری گیلان آماده است.

وی اظهار کرد: گرچه امکان دارد ناراحتی‌هایی وجود داشته باشد، اما برای برطرف کردن مشکلات نیاز به مشارکت بالای مردم در انتخابات داریم و امیدواریم که فردا شاهد حضور باشکوه مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

وی افزود: با شرکت گسترده مردم و تحقق مشارکت حداکثری، برگ زرینی دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم می‌خورد و روز شنبه شاهد تحقق اراده مردم، عنایت خداوندی و سرافرازی ایران اسلامی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فردا راس ساعت هشت صبح روز پانزدهم تیر، همزمان با سراسر کشور، کار اخذ آرای مردم در شعب استان آغاز خواهد شد، گفت: مردم گیلان تا حد امکان در اوایل وقت برای رای دادن به صندوق‌ها مراجعه کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.
انتهای پیام/


استاندار گیلان از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت کرد

منبع: بــرنا
? استاندار گیلان از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت کرد