استاندار کرمان: ۵ شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان در حال احداث است

استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان ظرفیت بزرگی در ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی دارد، گفت: پنج شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان در حال احداث است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با موضوع برنامه‌های دهه فجر با تبریک ایام […]

استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان ظرفیت بزرگی در ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی دارد، گفت: پنج شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان در حال احداث است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با موضوع برنامه‌های دهه فجر با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: دهه فجر یک رویداد بزرگ برای معرفی خدمات نظام مقدس اسلامی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بزرگی با پیروزی انقلاب اسلامی بالفعل شد در حالی که قبلاً راکد مانده بودند، گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید با شیوه‌های نو‌ و باورپذیر بیان کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه روایت پیشرفت‌های انقلاب اسلامی هنر می‌خواهد و باید از ابزار هنر در این راستا استفاده کرد، افزود: تجربه‌های موفق در معرفی پیشرفت‌های دستگاه‌های اجرایی باید به اشتراک گذاشته شود.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است که باید به مردم اطلاع‌رسانی شود، ادامه داد: ضعف اطلاع‌رسانی خدمات حتی مانع خدمت‌رسانی به مردم شده است.

فداکار با اشاره به اینکه در بعضی موارد حتی مردم از خدماتی که دستگاه‌ها ارائه می‌دهند، بی‌اطلاع هستند بیان کرد: رسانه‌های استان کرمان در ایام دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه این فضای رسانه‌ای در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید ادامه داشته باشد و در این راستا در دهه فجر نیز به طور یکپارچه اقدام کرد، گفت: دولت در یک سال گذشته در استان کرمان و کشور کارهای خوبی انجام داده و مانع رسیدن دشمن به اهداف خود شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین کارهای دولت در حوزه اقتصادی، حذف ارز ترجیحی بود و اگر این کار انجام نشده بود امروز قطعاً چالش‌های کشور بیشتر بود، افزود: حذف ارز ترجیحی به شدت از قاچاق در کشور جلوگیری کرده که کار بزرگی بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ادارات کارهای یک‌سال گذشته دستگاه‌های اجرایی را اطلاع‌رسانی کنند و این اطلاع‌رسانی به جامعه امید می‌دهد، ادامه داد: کاستی‌هایی وجود دارد، اما قطعاً کارهای بزرگی هم انجام شده است.

فداکار با اشاره به اینکه دشمن سعی می‌کند کوچکترین ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد تا مردم را ناامید کند، گفت: امروز معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی مقابله با توطئه دشمن در کشور است.

وی با بیان اینکه استان امروز درگیر آبرسانی به نقاط مختلف است، افزود: چهار شهر شرقی استان تا پایان سال از سد نساء آب آشامیدنی پایدار دریافت می‌کنند و حدود ۵۰۰ هزار نفر از مردم منطقه شرق استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه آبرسانی به حدود ۷۰۰ روستا با پشتیبانی مالی دولت و همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حال انجام است که بخش زیادی از آن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پروژه‌های عمرانی خوبی در ایام الله دهه فجر در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی در استان کرمان در حال اجرا است که از واردات به کشور جلوگیری می‌کند و قطعاً باعث رونق اقتصادی می‌شود، افزود: پنج شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان در حال احداث است.

فداکار با اشاره به اینکه یکی از این شهرک‌ها در زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتار احداث شده است، بیان کرد: استان کرمان ظرفیت بزرگی در ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی دارد و از سرمایه‌گذاران برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت سیمان استان در دستورکار است، گفت: پروژه‌های ساخت مسکن در طرح نهضت ملی در حال اجرا است و زمین تعداد زیادی از متقاضیان واگذار شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم که از طرح‌های با توجیه اقتصادی در استان کرمان حمایت کنیم، بیان کرد: برای تامین مالی آنها حتماً پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/۵۱۱/




استاندار کرمان: ۵ شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان در حال احداث است

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: ۵ شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان در حال احداث است