استاندار کرمان: مقاومت شدیدی در ایجاد سازمان ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی استان کرمان وجود دارد

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: مقاومت شدیدی در ایجاد سازمان ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی استان کرمان وجود دارد و هر که نفوذ بیشتری دارد از این کمک‌ها بیشتر نفع می‌برد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند عصر امروز در یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سال […]

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: مقاومت شدیدی در ایجاد سازمان ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی استان کرمان وجود دارد و هر که نفوذ بیشتری دارد از این کمک‌ها بیشتر نفع می‌برد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند عصر امروز در یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سال جاری که با حضور مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و جمعی از مسئولان در سالن  شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذار انگیزه‌ای ندارد باید سرمایه‌گذار جدید جذب شده و کار ادامه یابد گفت: در شان جلسه در این سطح از مدیران استان نیست که در هر جلسه موارد تکراری بیان شود و عملاً هیچ اقدامی برای پیشرفت پروژه‌ها انجام نشده باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بنگاه‌های اقتصادی استان، کمک‌های متفرقه‌ای می‌کنند که توسعه متوازن استان را در بر ندارد افزود: کمک بنگاه‌های اقتصادی استان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی باید هدفمند انجام شود و نیازمند ایجاد یک سازمان مسئولیت اجتماعی در استان هستیم تا این کمک‌ها هدفمند هزینه شود.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها، ارتقای سطح رفاه مردم و اشتغالزایی اولویت‌های استان در مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌ها است ادامه داد: کمک‌های بنگاه‌های اقتصادی استان، باید مطابق شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان انجام شود که هدفمند است و بر اساس توسعه متوازن برنامه‌ریزی می‌شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه مقاومت شدیدی در ایجاد سازمان ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی استان وجود دارد گفت: در حال حاضر هر که نفوذ بیشتری دارد از این کمک‌ها بیشتر نفع می‌برد و در مناطق خاصی هزینه می‌شود که نفع عمومی ندارد.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان باید فعال‌تر عمل کند و یک بخش کار آن تسهیل در روند صدور مجوزها باشد افزود: جلسات منظم پنجره واحد اقتصادی استان برگزار شود و بسته به نیاز خودمان هم در این جلسات شرکت خواهیم کرد و بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان خردادماه سال آینده باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان احصا شده و برنامه زمان‌بندی برای اجرای آن ارائه شود گفت: دستگاه‌های استان کرمان باید برای تعیین و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بر اساس شاخص‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای استان وقت گذاشته و این فرصت‌ها را با مطالعات ارائه دهند.

استاندار کرمان با بیان اینکه دستگاه‌های اداری استان ملزم به همکاری برای احصا فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هستند گفت: اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمان باید مشخص شود.

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۷ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب است
استاندار کرمان: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان فعال شود
استاندار کرمان: سیستم‌های سنتی باید در راستای ارتقای بهره‌وری تغییر کنند

حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان ساماندهی می‌شود اظهار داشت: در ادوار گذشته افراد و دستگاه‌های مختلف بسته به نفوذی که داشتند کمک‌هایی به‌عنوان مسئولیت‌های اجتماعی از بنگاه‌های اقتصادی استان دریافت می‌کردند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از تمام دستگاه‌های استان با مکاتباتی که انجام شد درخواست کردیم تا پیشنهادات خود را ارائه کنند که فقط دو دستگاه پاسخ دادند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




استاندار کرمان: مقاومت شدیدی در ایجاد سازمان ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی استان کرمان وجود دارد

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: مقاومت شدیدی در ایجاد سازمان ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی استان کرمان وجود دارد