استاندار کرمان: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان فعال شود

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان باید فعال شود و در حال حاضر در جایگاه خودش نیست. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه مشترک گروه کاری میراث فرهنگی و ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان کرمان با بیان اینکه بسته‌های سرمایه‌گذاری […]

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان باید فعال شود و در حال حاضر در جایگاه خودش نیست.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه مشترک گروه کاری میراث فرهنگی و ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان کرمان با بیان اینکه بسته‌های سرمایه‌گذاری بدون نام در استان باید تعریف شده تا به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان باید فعال شود و در حال حاضر در جایگاه خودش نیست.

وی با تاکید بر اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان باید به روش‌های مختلف به سرمایه‌گذاران معرفی شود گفت: ظرفیت گردشگری استان کرمان بی‌نظیر است و برای این ظرفیت باید بسته سرمایه‌گذاری ایجاد کرد.

استاندار کرمان بیان کرد: سرمایه‌گذاری خارجی یک فرصت است که خوشبختانه استقبال از آن هم وجود دارد در صورتی که ما این ظرفیت‌ها را به شایستگی معرفی کرده و سرمایه‌گذار را راهنمایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ناراحتی سرمایه‌گذاران عمدتاً در طولانی شدن اخذ مجوزها است ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید پنجره واحد فیزیکی تشکیل دهد که روند اخذ مجوز سرعت پیدا کند و مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مسئول آن است.

کرمان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود
استاندار کرمان: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند

زینی‌وند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه لازم است فرمانداران در حوزه گردشگری به صورت جدی‌تر ورود کنند افزود: فرمانداران باید آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی حاج آقا علی در رفسنجان باید تعیین تکلیف شده و این ظرفیت نباید معطل بماند گفت: امسال موج مسافر در ایام نوروز به سمت استان کرمان زیاد است و باید آمادگی کامل برای استقبال را داشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه با وجود مبارک شهید سلیمانی در کرمان قطعاً در ایام نوروز امسال شاهد حضور بیشتر زائران حاج قاسم در استان کرمان هستیم افزود: باید مهمان نوازی بسیار خوبی از این زائران انجام شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




استاندار کرمان: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان فعال شود

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان فعال شود