استاندار کرمان: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته و نظارت بر رستوران‌ها و اماکن اقامتی و گردشگری در دستور کار قرار گیرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور جمعی از مسئولان و […]

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته و نظارت بر رستوران‌ها و اماکن اقامتی و گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور جمعی از مسئولان و ارتباط همزمان ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: از اعضای ستاد مقابله با کرونا و کادر درمان استان کرمان به‌واسطه تمام تلاش‌هایی که می‌کنند تشکر می‌کنم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مهمترین مسئله استان بحث واکسیناسیون مردم است گفت: از ۳۲ فوتی کرونایی استان ۶۲ درصد آنها معادل ۲۲ هزار نفر اصلا واکسن کرونا دریافت نکردند و ایجاد تردید بین مردم که منجر به واکسن زدن نشود، اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه افراد ۵ سال به بالا می‌توانند واکسن بزنند و حتما باید با واکسیناسیون پیشگیری کرد افزود: امکان واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس وجود دارد اما باید با رضایت والدین انجام شود.

زینی‌وند با بیان اینکه محدودیتی برای سفرهای نوروزی نداریم و از سوی ستاد ملی کرونا اعلام نشده است خاطر‌نشان کرد: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند و نظارت بر رستوران‌ها و اماکن اقامتی و گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار کرمان: ترک فعل مدیران در اجرای مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد
آمار کرونا در ایران| فوت ۲۱۴ نفر در شبانه‌روز گذشته
آخرین اخبار امیکرون در ایران| کاهش ۵۴ درصدی شهرهای قرمز کرونایی/ مدیریت همه‌گیری را فدای خرید شب عید نکنیم + نقشه و نمودار

وی با اشاره به اینکه کارکنان باید تکمیل واکسیناسیون خود را انجام بدهند گفت: در ایام نوروز اگر چه محدودیت نداریم اما نظارت بر رعایت شیوه‌های بهداشتی باید بیشتر شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: تعطیلی گسترده مدارس را به هیچ وجه نداریم اما به‌صورت اقتضایی اگر تعداد زیادی از دانش‌آموزان در یک مدرسه دچار بیماری کرونا شدند تعطیل شود و فرمانداران نظارت کنند.

وی با اشاره به اینکه  کشور از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها آسیب جدی دیده است و آموزش تعطیل‌بردار نیست افزود: همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مورد تاکید است و نباید عادی انگاری شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ن




استاندار کرمان: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند