استاندار کرمان: ارتباط با شهیدان ما را از انحراف در مسیر دین نجات می‌دهد

استاندار کرمان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان هیچ ناامیدی نداشته باشند چرا که آینده از آن آنها است، گفت: ارتباط با شهیدان ما را از انحراف در مسیر دین نجات می‌دهد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در دیدار نوجوانان برگزار کننده یادواره شهید محمود اخلاقی […]

استاندار کرمان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان هیچ ناامیدی نداشته باشند چرا که آینده از آن آنها است، گفت: ارتباط با شهیدان ما را از انحراف در مسیر دین نجات می‌دهد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در دیدار نوجوانان برگزار کننده یادواره شهید محمود اخلاقی با وی با بیان اینکه از حضور در جمع نوجوانان و جوانان خوشحال می‌شوم و ما هم این دوران را طی کردیم، اظهار داشت: قبل از انقلاب و اوایل پیروزی انقلاب، فعالیت‌های انقلابی و مذهبی برای نوجوانان و جوانان خیلی سخت‌تر بود و آن زمان بیشتر در غربت قرار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه سال ۵۹ که جنگ تحمیلی آغاز شد، حتی جبهه رفتن هم خیلی سخت بود و اجازه نمی‌دادند نوجوانان به جبهه بروند، گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی بستر فعالیت‌های انقلابی و مذهبی برای نوجوانان و قشر جوان جامعه فراهم شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان هیچ ناامیدی نداشته باشند و آینده از آن آنها است، ادامه داد: نسل جوان انقلابی ما امروز خیلی بیشتر از گذشته در کشور وجود دارد و ما آن روزها تعداد ما خیلی کم بود.

وی با اشاره به اینکه باید با تمام توان پای انقلاب اسلامی بایستیم و از ارزش‌های انقلابی دفاع کنیم، بیان کرد: فشار دشمن در مقابله با جریان انقلابی روزبه‌روز بیشتر می‌شود، اما ما نباید کوتاه بیاییم.

فداکار با بیان اینکه روزی آمریکا ناو جنگی خود را حرکت می‌داد و همه می‌ترسیدند، اما امروز از ترس ایران در منطقه جرأت تحرک ناوهای خود را ندارد، افزود: جوانان و نوجوانان ما باید ارتباط خود با شهیدان حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته که شب یلدا بود، با خانواده به گلزار شهدای کرمان رفتم و در آنجا دیدم که یک دختر خانم جوان در آن سردی هوا کنار مزار یک شهید گمنام نشسته بود و زیارت نامه می‌خواند، گفت: ارتباط با شهیدان ما را از انحراف در مسیر دین و اسلام نجات می‌دهد.

استاندار کرمان با بیان اینکه عیب‌های افراد را نباید پای نظام، اسلام و انقلاب گذاشت، ادامه داد: دینداری محض بسیار اهمیت دارد و شهدای ما دینداری به معنای واقعی داشتند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، قبله انقلاب است و در تمام موارد باید نگاهتان به رهبری باشد، گفت: نوجوانان ما باید اعتماد به نفس داشته باشند و تا می‌توانند تجربه اندوزی کنند.

فداکار با بیان اینکه در عدالت خواهی مراقبت کنید چرا که امکان دارد انسان بدون توجه به مبانی اسلامی و انقلابی به انحراف برود، افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات است و ما نباید جلوتر از مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیچگاه نباید از دشمن غفلت کرد و همیشه باید هوشیار باشیم، بیان کرد: جوان و نوجوان ما باید آرمان خواه و عدالت طلب باشد اما باید مراقبت کند که به انحراف کشیده نشود.

استاندار کرمان با بیان اینکه افراط و تفریط همیشه آسیب دیده است و امروز همین افراط و تفریط برخی‌ها باعث شده در زمین دشمن قرار گرفته و علیه اسلام اقدام کنند، گفت: درس خواندن و دانش‌آموزی در کنار فعالیت‌های انقلابی و مذهبی بسیار اهمیت دارد و بدانید دشمن از همین توسعه علم و دانش در کشور نگران و هراسان است.

وی با بیان اینکه در برابر تهاجم دشمن در فضای مجازی منفعل نباشید و پاسخ بدهید، افزود: به دنبال ایجاد اندیشکده حکمرانی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و حضور نوجوانان و جوانان هستیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

فداکار با اشاره به اینکه باید شبهات نسل جوان جامعه پاسخ داده شود و نباید اجازه داد دشمن از عدم آگاهی نسل جوان ما بهره‌برداری کند، ادامه داد: کارهای بر زمین مانده را انجام بدهید و برگزاری یادواره شهید اخلاقی یک کار بزرگ بود که توسط جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد و بسیار هم اثرگذار بود.

به گزارش تسنیم، در این دیدار تعدادی از دانش‌آموزان با طرح مواردی خواستار پیگیری استاندار برای رفع مشکلات مدارس و پاسخگویی به شبهات نسل جوان و نوجوان جامعه توسط مسئولان شدند.

این دانش‌آموزان عنوان کردند متاسفانه برخی مسئولان برای پر کردن رزومه با نوجوانان جلسه می‌گذارند و عکس می‌گیرند، اما پیشنهادات و راهکارهایی که نوجوانان می‌دهند، عملیاتی نمی‌شود و یا در انتخاب افراد و دانش‌آموزان حاضر در جلسه فقط به بچه‌های اتحادیه انجمن اسلامی توجه می‌شود که گاهی توسط مدیرکل آموزش و پرورش این جلسات گذاشته می‌شود و متاسفانه به سایر دانش‌آموزان در مدارس با هر تفکر و اعتقادی توجه نشده است.

استان کرمان , استانداری کرمان , شهید , استان کرمان , استانداری کرمان , شهید , استان کرمان , استانداری کرمان , شهید , استان کرمان , استانداری کرمان , شهید , استان کرمان , استانداری کرمان , شهید ,

انتهای پیام/۵۱۱/




استاندار کرمان: ارتباط با شهیدان ما را از انحراف در مسیر دین نجات می‌دهد

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: ارتباط با شهیدان ما را از انحراف در مسیر دین نجات می‌دهد