استاندار: دستگاه‌های اجرایی کرمان براساس اجرای قانون حمایت از خانواده ارزیابی می‌شوند

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان براساس عملکرد در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.  محمدمهدی فداکار امروز ۲۰ مهر ماه در ستاد جمعیت استان کرمان با گلایه از عدم حضور بعضی از مدیران اظهار کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان براساس عملکرد در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 

محمدمهدی فداکار امروز ۲۰ مهر ماه در ستاد جمعیت استان کرمان با گلایه از عدم حضور بعضی از مدیران اظهار کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ارزشیابی آنها اثرگذار است.

وی افزود: دستگاه‌هایی که در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعلل دارند، گزارش عملکردشان به دستگاه ملی و وزارتخانه متبوع ارسال می‌شود. 

فداکار گفت: آموزش و پرورش از مهمترین دستگاه‌ها در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که در مباحث آموزشی و فرهنگی می‌تواند کار کند. 

استاندار کرمان همراهی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده را مورد تاکید قرار داد و گفت: جوانی جمعیت و فرزندآوری مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان نسبت به کاهش جمعیت ابراز نگرانی جدی کرده‌اند. 

وی راه‌اندازی مراکز دوستدار کودک را نیز لازم و موثر دانست و تصریح کرد: بانک‌های استان به تفکیک آمار پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت را به استانداری ارائه کنند. 

هم چنین مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این جلسه گفت: بیشترین گلایه خانواده‌ها در زمینه پرداخت وام‌های فرزندآوری و حمایت از خانواده است و بانک‌ها باید هماهنگی بیشتری در این زمینه داشته باشند و شرایط را تسهیل کنند. 

وی تصریح کرد: ستادهای مردمی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جلسات آینده ستاد می‌توانند گزارشی از مشکلات و دغدغه‌ها و راهکارهای خود ارائه دهند. 

محمد قاسمی مدیرکل ثبت احوال استان کرمان نیز بیان کرد: استان کرمان رتبه ۹ کشوری را در ثبت ولادت‌ها دارد و سه درصد افزایش ثبت ولادت نسبت به مدت مشابه سال قبل را در استان شاهد هستیم.

انتهای پیام 




استاندار: دستگاه‌های اجرایی کرمان براساس اجرای قانون حمایت از خانواده ارزیابی می‌شوند

منبع: ایـسنا
? استاندار: دستگاه‌های اجرایی کرمان براساس اجرای قانون حمایت از خانواده ارزیابی می‌شوند