استانداردسازی بازداشتگاه های کرمان در دستور کار قرار دارد

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استانداردسازی بازداشتگاه های کرمان در دستور کار قرار دارد. به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری در بازدید رئیس کل دادگستری استان از بازداشتگاه‌های تخصصی پلیس کرمان اظهار کرد: استانداردهای زیادی در سازمان زندان‌ها پس از انقلاب برای نگهداری متهمان در بازداشتگاه‌ها پیش بینی شده و همواره رو […]

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استانداردسازی بازداشتگاه های کرمان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری در بازدید رئیس کل دادگستری استان از بازداشتگاه‌های تخصصی پلیس کرمان اظهار کرد: استانداردهای زیادی در سازمان زندان‌ها پس از انقلاب برای نگهداری متهمان در بازداشتگاه‌ها پیش بینی شده و همواره رو به رشد بوده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سنوات اخیر با وجود تمام محدودیت‌های مالی، تلاش خود را برای استانداردسازی بازداشتگاه‌ها و تحت قرارگاه‌ها مبذول داشته است، تصریح کرد: در مرکز استان برای هر پلیس تخصصی یک بازداشتگاه خاص داریم و در شهرستان‌ها بازداشتگاه‌ها به صورت تجمیعی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ۹ بازداشتگاه موقت برابر استانداردهای سازمان زندان‌ها در استان کرمان وجود دارد، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای ساخت بازداشتگاه‌های موقت برابر استانداردهای روز در سطح استان کرمان انجام شده است.

وی یادآور شد: در شهر کرمان نیاز به احداث بازداشتگاه متمرکز با ظرفیت ۳۵ نفر و در شهرستان‌های راور، بم، انار، منوجان، قلعه گنج و ریگان هم نیاز به ساخت یا تکمیل بازداشتگاه‌ها وجود دارد.

ناظری ادامه داد: در شهرستان‌های زرند، رفسنجان، بافت، بردسیر و فاریاب بازداشتگاه‌ها ساخته شده و به دلیل عدم تکمیل و تجهیز هنوز راه اندازی نشده است.

وی پیشنهاد کرد: مکانی در زندان به عنوان بازداشتگاه متمرکز با رعایت اصول حفاظتی برای نگهداری متهمان ایجاد شود و نیروی انتظامی نیز در زمینه تأمین نیروهای موردنیاز این بازداشتگاه همکاری خواهد کرد.

کد خبر ۵۶۶۶۱۵۵




استانداردسازی بازداشتگاه های کرمان در دستور کار قرار دارد

منبع: مــهر
? استانداردسازی بازداشتگاه های کرمان در دستور کار قرار دارد