اسبقیان: برنامه‌ریزی مناسب، رمز موفقیت میزبانی کوراش قهرمانی آسیا

سید محمد شروین اسبقیان، معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، در حاشیه برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی آسیا در تهران، از میزبانی موفق این رویداد ابراز رضایت کرد و برنامه‌ریزی دقیق را عامل این موفقیت دانست. به گفته اسبقیان، با وجود نوپا بودن رشته کوراش در ایران و واگذاری مدیریت آن به […]

سید محمد شروین اسبقیان، معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، در حاشیه برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی آسیا در تهران، از میزبانی موفق این رویداد ابراز رضایت کرد و برنامه‌ریزی دقیق را عامل این موفقیت دانست.

به گفته اسبقیان، با وجود نوپا بودن رشته کوراش در ایران و واگذاری مدیریت آن به فدراسیون ووشو، برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌های اخیر، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این رشته در ایران است. وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط ازبکستان در این رشته، بر لزوم تلاش مضاعف برای کسب جایگاه‌های برتر در سال‌های آینده تأکید کرد.

معاون وزیر ورزش در ادامه به سیاست وزارت ورزش در راستای میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی اشاره کرد و گفت: این امر علاوه بر کمک به دیپلماسی ورزشی، فرصتی برای نمایش صلح، آرامش و امنیت ایران به دنیا فراهم می‌کند.

میزبانی بازی‌های آسیایی ناشنوایان و انتخابات فدراسیون دوومیدانی

اسبقیان در مورد میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان نیز گفت: ستاد عالی این بازی‌ها تشکیل شده و استاندار تهران ریاست آن را بر عهده دارد. وی همچنین از نظارت و حمایت وزارت ورزش بر روند برگزاری این مسابقات خبر داد.

در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی، اسبقیان اعلام کرد که این انتخابات طبق برنامه‌ریزی فردا برگزار خواهد شد.

بودجه فدراسیون‌ها، وضعیت سالن آزادی و گرمای سالن بسکتبال

معاون وزیر ورزش در مورد بودجه فدراسیون‌ها گفت: تفاهم‌نامه‌های مربوطه با فدراسیون‌ها امضا شده و به زودی شاهد واریزی‌های جدید از سوی وزارت ورزش خواهیم بود.

اسبقیان در خصوص وضعیت سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی نیز گفت: شرکت توسعه برنامه‌ریزی‌هایی برای کل مجموعه آزادی در نظر دارد و وزیر ورزش نیز پیگیر رفع مشکلات این مجموعه است.

وی در مورد گرمای سالن بسکتبال در زمان برگزاری فینال لیگ برتر این رشته ورزشی نیز گفت: فدراسیون‌ها باید برای انجام تعمیرات جزئی در مجموعه‌های ورزشی تحت اختیار خود اقدام کنند. تعمیرات کلی نیز بر عهده شرکت توسعه است.

بازداشت‌های اخیر در فوتبال

اسبقیان در پایان در مورد بازداشت‌های اخیر در فوتبال اظهار داشت: دستگاه‌های قضایی و نظارتی در این باره تصمیم‌گیرنده هستند و برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

#کوراش #قهرمانی_آسیا #میزبانی #ورزش #ایران #نذیر_کرمان

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://nazirkerman.ir// مراجعه کنید.

انتخابات دوومیدانی قطعاً فردا برگزار می‌شود

منبع: بــرنا
? انتخابات دوومیدانی قطعاً فردا برگزار می‌شود