از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه؛ سومین نمایشگاه بین المللی سنگ از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه برگزار می شود

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت گفت: سومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد «نمایشگاه سنگ آسیای میانه» از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان از تهران، «محمد حلاجیان» با بیان جزئیات برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه سنگ مشهد با هدف ایجاد ارتباط مستقیم […]


مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت گفت: سومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد «نمایشگاه سنگ آسیای میانه» از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان از تهران، «محمد حلاجیان» با بیان جزئیات برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه سنگ مشهد با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی پتانسیل های صنعت سنگ کشور، توسعه صادرات غیر نفتی از قسمت شرقی کشور، ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان داخلی در سطح بین الملل و افزایش سهم در تجارت بین المللی برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به پتانسیل ویژه استان خراسان و فعالیت معادن و واحدهای فراوری متعدد سنگ در زمینه ساخت و ساز و وجود هلدینگ های بزرگ ساختمانی در مشهد، این نمایشگاه در دوره های گذشته با استقبال خوبی از طرف شرکت کنندگان روبرو شد و امسال نیز نمایشگاه سنگ مشهد برای سومین سال از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت افزود: دعوت از هیئت های تجاری و بازرگانی از کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، پاکستان و ترکیه با هدف ایجاد بستر لازم جهت معرفی پتانسیل صادراتی سنگ ایران از دیگر برنامه های مهم سومین دوره نمایشگاه سنگ مشهد است که رایزنی های لازم در این خصوص به عمل آمده است.

انتهای پیام/


از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه؛ سومین نمایشگاه بین المللی سنگ از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه برگزار می شود

منبع: بــرنا
? از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه؛ سومین نمایشگاه بین المللی سنگ از ۲۵ لغایت ۲۸ مردادماه برگزار می شود