از طرح‌های سازمان اوقاف برای سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت:«از طرح‌های پیشنهادی سازمان اوقاف برای سرمایه‌گذاری و توسعۀ استان حمایت می‌کنیم». محمد‌مهدی فداکار با بیان اینکه بخشی از اموال ظرفیت تبدیل به احسن را دارند،بیان کرد:«استان کرمان دارای ظرفیت بالایی از زمین‌هایی است که می‌توان برای سرمایه‌گذاری و ‌توسعه به نفع استان استفاده […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت:«از طرح‌های پیشنهادی سازمان اوقاف برای سرمایه‌گذاری و توسعۀ استان حمایت می‌کنیم».

محمد‌مهدی فداکار با بیان اینکه بخشی از اموال ظرفیت تبدیل به احسن را دارند،بیان کرد:«استان کرمان دارای ظرفیت بالایی از زمین‌هایی است که می‌توان برای سرمایه‌گذاری و ‌توسعه به نفع استان استفاده کرد و از این کار حمایت خواهیم کرد».

وی موضوع تأمین زمین پروژه‌ها در بعضی از مناطق استان‌ را مهم دانست و یادآور شد:«زمین‌های تجاری و یا بلااستفاده تعیین تکلیف شود تا برای کارهای تولیدی مورد نیاز استان بتوان استفاده کرد».

به گزارش فردایکرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،فداکار ۱۶ فروردین‌ماه در دیدار معاون اداری مالی سازمان اوقاف کشور به همراه حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با وی،در خصوص طرح کاور نانو ضد‌سرمازدگی درختان میوه ‌با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان‌ گفت:«تمام‌ محصولات شما‌ل و جنوب استان صادراتی هستند،لذا پرتو‌دهی و نگهداری این محصولات و ماندگاری آن‌ها خیلی اهمیت دارد و از این طرح حمایت می‌کنیم».

استاندار کرمان همچنین با اشاره به اینکه استان جزو مناطق برتر کشور به لحاظ بحث انرژی خورشیدی است،ادامه داد:«استان کرمان از میانگین کشوری بالاتر است و شهرک انرژی‌های خورشیدی در حال آماده‌سازی است و این ظرفیت یک درآمد و سرمایه‌گذاری خوبی برای کمک به انرژی استان و کشور به شمار می‌رود».

فداکار همچنین برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های سازمان اوقاف در استفاده از پتانسیل‌های استان‌ تاکید کرد.

معاون سازمان اوقاف کشور نیز در این دیدار ‌گفت:«حفظ و نگهداری،اجرای نیت واقف و توسعه موقوفات،سه وظیفۀ مهم این سازمان است».

علیرضا هوشیار خاطرنشان کرد:«در بخش توسعۀ دانش‌بنیان،پرتودهی،استفاده از فضای باز امامزاده‌ها برای راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک خورشیدی برای کمک به روشنایی برق کشور و همچنین تولید کاور ضدسرمازدگی درختان میوه صورت گرفته است».

وی همچنین بحث نهضت ملی و رفع مشکل مسکن و معیشت مردم را که دغدغۀ رهبر بوده از جمله مهمترین کارهای اوقاف دانست.




از طرح‌های سازمان اوقاف برای سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم

منبع:خبر کرمان
?

از طرح‌های سازمان اوقاف برای سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی