از حضور بانوان در رأس هیئت‌های ورزشی استان کرمان استقبال می‌کنیم

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از حضور بانوان در هیئت‌های ورزشی استان استقبال می‌کنیم؛ بانوانی که دارای رزومه کاری اجرایی و با تحصیلات مناسب هستند، ورود کنند و در رأس هیئت‌های ورزشی قرار بگیرند. میثم پاریزی شامگاه ۱۰ تیرماه در نشست با نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان و مسئولان ورزش بانوان […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از حضور بانوان در هیئت‌های ورزشی استان استقبال می‌کنیم؛ بانوانی که دارای رزومه کاری اجرایی و با تحصیلات مناسب هستند، ورود کنند و در رأس هیئت‌های ورزشی قرار بگیرند.

میثم پاریزی شامگاه ۱۰ تیرماه در نشست با نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها با اشاره به اینکه تلاشمان بر این بوده تا ظرفیت‌های بخش بانوان به شکل ویژه‌ای پیگیری شود، افزود: امروز دغدغه و نگرانی ما در حوزه سلامت، بهداشت و درمان است و وقتی رصد و مقایسه می‌کنیم به نسبت آقایان، بانوان در سنین میانسالی دچار آسیب‌های جدی می‌شوند و این نیاز دارد که در حوزه ورزش و فعالیت‌های همگانی کار شود.

وی با بیان اینکه نباید ظرفیت ۵۰ درصدی بانوان نادیده گرفته شود، گفت: کرمان استان خاصی است؛ شرایط اقلیمی، مساحت استان، پراکندگی بین شهرستان‌ها و تفاوت‌های بسیار زیادی که شهرستان‌ها در مباحث اقتصادی دارند، شرایط خاصی به وجود آورده است.

پاریزی با تأکید بر اجرای درست طرح‌های ملی بیان کرد: شهرستان‌ها شرایط و ظرفیت‌های متفاوتی دارند و باید این دقت نظر باشد که با توجه به ویژگی‌های هر شهرستان بتوانیم طرح‌هایمان را اجرا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: باید به ورزش حوزه بانوان به صورت عمقی نگاه کنید و به شکل ویژه‌ای آن را برنامه‌ریزی کنید.

پاریزی با تأکید بر رعایت عدالت جنسیتی افزود: تاکنون تلاش کردیم این مسئله رعایت شود و فکر می‌کنم در این موضوع استان پیشگام باشیم و در تعداد تیم‌هایی که در سطح رقابت‌های لیگ برتر کشور و لیگ‌های مختلف حضور دارند، مشخص است و می‌توان گفت، ما به آن جامعه و هدفگذاری ۵۰ درصدی خیلی نزدیک هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در کنار اتفاقات و اقداماتی که برای حوزه ورزش بانوان و افتخارآفرینی‌هایی که در رقابت‌های ملی و بین‌المللی و اهتزار پرچم کشورمان رقم می‌خورد، باید همواره توجه و نگاهمان به مسائل فرهنگی جدی باشد.

وی تصریح کرد: سهم بانوان از ایران قوی ۵۰ درصد است نه کمتر که این را کاملاً دقت داشته باشید که بتوانید همواره از آن دفاع کنید.

پاریزی افزود: بحث بعدی بحث حضور زنان در مباحث اجتماعی است که خوشبختانه طی سال‌های گذشته و دهه‌های اخیر این اتفاق درکشور ما به برکت جمهوری اسلامی ایران بهتر رقم خورده و ما حضور بانوان را در کسوت‌ها و مسئولیت‌های مختلف و تاثیرگذاری در مباحث اجتماعی را شاهد هستیم.

انتهای پیام 


از حضور بانوان در رأس هیئت‌های ورزشی استان کرمان استقبال می‌کنیم

منبع: ایـسنا
? از حضور بانوان در رأس هیئت‌های ورزشی استان کرمان استقبال می‌کنیم