از توزیع میوه‌های نامرغوب جلوگیری شود

فت فتو ـ گروه اقتصاد: استاندار کرمان با طرح این پیشنهاد که نظارت بر کیفیت میوه‌های شب عید باید در سردخانه‌ها انجام شود، تاکید کرد: «از توزیع میوه‌های نامرغوب جلوگیری شود». علی زینی‌وند در آخرین جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار در سال جاری، بر تشدید نظارت‌ها بر بازار نیز تاکید کرد و گفت: « دوره‌ی تعطیلات، […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: استاندار کرمان با طرح این پیشنهاد که نظارت بر کیفیت میوه‌های شب عید باید در سردخانه‌ها انجام شود، تاکید کرد: «از توزیع میوه‌های نامرغوب جلوگیری شود».

علی زینی‌وند در آخرین جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار در سال جاری، بر تشدید نظارت‌ها بر بازار نیز تاکید کرد و گفت: « دوره‌ی تعطیلات، اوج کار نظارت بر بازار است و فرمانداران کنترل بازار را جدی بگیرند».

وی افزود: «با برداشتن محدودیت‌ها کرونایی و پیش‌بینی افزایش مسافران نوروزی، نباید شاهد افزایش لجام‌گسیخته قیمت در گوشه‌هایی از بازار باشیم».

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات هیچ بخشی از بازار نباید از دید ناظران مغفول بماند، تصریح کرد: «به قیمت‌گذاری در ایام نوروزی توجه شود».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا کرمان، وی عصر ۲۲ اسفندماه با اشاره به تاثیر ارز ترجیحی در بازار بیان کرد: «دستگاه‌های متولی باید از فور کالاهای مورد نیاز در انبارهای استان اطمینان کامل داشته باشند».

زینی وند با تاکید برآنکه کمیته تعیین قیمت‌ها در ایام تعطیل فعال باشد، ادامه داد: «۲۵ اسفندماه باید غرفه‌های توزیع میوه شب عید فعال شوند و فرمانداران فوری خلاء های احتمالی را برطرف کنند».

به گزارش ایسنا در این جلسه مصوب شد که میوه‌های نامرغوب عودت داده شوند. / الف




از توزیع میوه‌های نامرغوب جلوگیری شود

منبع: خبر کرمان
?
از توزیع میوه‌های نامرغوب جلوگیری شود

: اخبار استان کرمان – اقتصادی