از اولین موفقیتِ مرکز درمان ناباروری جیرفت تا لزوم ارتقاء برای ارائه خدمات تخصصی‌تر

نذیر کرمان/کرمان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ارائه خدمات تخصصی تر به زوج‌های نابارور را مستلزم ارتقاء مرکز ولایت جیرفت به سطح دو دانست و از اولین باروری جنینی IUI در این مرکز خبر داد. دکتر امان الله قاسم زاده در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به راه‌اندازی مرکز ناباروری و […]

نذیر کرمان/کرمان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ارائه خدمات تخصصی تر به زوج‌های نابارور را مستلزم ارتقاء مرکز ولایت جیرفت به سطح دو دانست و از اولین باروری جنینی IUI در این مرکز خبر داد.

دکتر امان الله قاسم زاده در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به راه‌اندازی مرکز ناباروری و ارائه خدمات به زوج‌های نابارور در راستای تحقق  شعار  جوانی جمعیت گفت: با پیشرفت‌های علمی، درمان مشکلات ناباروری با موفقیت بیشتری نسبت به قبل انجام می‌شود و این شانس را ایجاد می‌کند که با وجود مشکلات ناباروری فرد بتواند باردار شود و گام‌های اولیه این مهم در جنوب کرمان برداشته شده و تکمیل خدمات تخصصی‌تر نیز  در دستور کار است.

وی IUI را یکی  از روش‌های اولیه  درمانی و  کمک باروری عنوان کرد افزود: اولین باروری جنینی با این روش در مرکز ناباروری ولایت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انجام شش.

قاسم‌زاده  از تکمیل آموزش‌های فلوشیب خبر داد و افزود: به زودی دو پزشک متخصص زنان حوزه دانشگاه برای تکمیل آموزش‌های دوره فلوشیپ ناباروری در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند که این اقدامی مهم برای افزایش ارائه خدمات به بیماران مرکز ناباروری جیرفت خواهد بود.

وی از ارائه خدمات سطح سه به مراجعین مرکز ناباروری ولایت جیرفت خبر داد و گفت: برای متقاضیان دریافت خدمات در این مرکز تشکیل پرونده شده که بر اساس نوبت خدمات سطح سه ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش خدمات درمان ناباروری در جنوب کرمان گفت: ارائه خدمات IVF مستلزم این است که مرکز به سطح دو ارتقا پیدا کند که در راستای تحقق این موضوع احداث ساختمان مرکز ناباروری جنب بیمارستان تخصصی زنان (آیت الله کاشانی) جیرفت آغاز شده تا با فراهم شدن فضای مورد نیاز خدمات IVF نیز ارائه شود.

انتهای پیام




از اولین موفقیتِ مرکز درمان ناباروری جیرفت تا لزوم ارتقاء برای ارائه خدمات تخصصی‌تر

منبع: ایـسنا
? از اولین موفقیتِ مرکز درمان ناباروری جیرفت تا لزوم ارتقاء برای ارائه خدمات تخصصی‌تر