از افتتاح اداره ثبت اسناد منوجان تا اعطای سند ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۱۰ مرداد ماه در نشست شورای قضایی استان کرمان و با حضور معاون قوه قضاییه، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران کل استان، اسناد ثبتی ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان اعطا شد. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست ضمن […]



نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۱۰ مرداد ماه در نشست شورای قضایی استان کرمان و با حضور معاون قوه قضاییه، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران کل استان، اسناد ثبتی ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان اعطا شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یاد و خاطره شهید مبارز، شهید قدس اسماعیل هنیه که در جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد را گرامی می‌داریم و امیدواریم خداوند توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز و در ارتباط ویدئوکنفرانس، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان افتتاح می‌شود، افزود: مردم این شهرستان سال‌ها پیگیر ایجاد این اداره بودند و با حمایت‌های مسئولان شهرستان و دستگاه قضایی استان، این اتفاق خوب افتاد.

به گزارش نذیر کرمان، فرشاد مقیمی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز در این نشست گفت: یکی از درخواست‌های مهم و مکرر سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی، صدور اسناد ثبتی بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و اسناد صادر شد.

وی بیان کرد: واحدهای صنعتی برای توسعه نیاز به سرمایه در گردش دارند و برای مراجعه به بانک و ضمانتنامه نیاز به سند است که صدور اسناد شرایط خوبی برای واحدهای صنعتی فراهم می‌کند تا با دغدغه کمتر کارشان را دنبال کنند.

به گزاش نذیر کرمان در این نشست بیش از ۶۰۰۰ سند رسمی شهرک‌های صنعتی، مسکن ملی و اراضی کشاورزی به مالکان و نهادهای مربوطه اعطا شد.

انتهای پیام


از افتتاح اداره ثبت اسناد منوجان تا اعطای سند ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? از افتتاح اداره ثبت اسناد منوجان تا اعطای سند ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان