از ارزیابی فعالیت دستگاه‌ها در نوروز تا افزایش ۱۰۰۰ تختی تاسیسات گردشگری استان کرمان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: فعالیت دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز ارزیابی می شود و باید دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مراقبت داشته باشند تا برای مسافران و گردشگران نوروزی در استان کرمان مشکلی پیش نیاید. محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۸ اسفندماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک فرارسیدن سال جدید و […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: فعالیت دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز ارزیابی می شود و باید دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مراقبت داشته باشند تا برای مسافران و گردشگران نوروزی در استان کرمان مشکلی پیش نیاید.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۸ اسفندماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال پرکاری در سال جاری داشتیم که از جمله می توان به حذف ارز ترجیحی، سیل مردادماه، حوادث پاییز و … اشاره کرد.

وی با اشاره به خدمت رسانی دستگاه های مختلف در ایام نوروز افزود: نزدیک به ۲۰ درصد تاکنون افزایش ورود مسافر به استان کرمان را داشتیم که متوسط کشور ۱۲ درصد است و این به برکت مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی است و باید دوستان همچنان پای کار باشند و آمادگی لازم برای پذیرش مسافران بیشتر باشد.

فداکار با تاکید بر لزوم اعلام لیست کشیک ایام نوروز دستگاه های اجرایی به بازرسی استانداری تصریح کرد: فعالیت دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز ارزیابی می شود و باید دستگاه های امنیتی و انتظامی مراقبت داشته باشند تا برای مسافران و گردشگران نوروزی در استان کرمان مشکلی پیش نیاید.

استاندار کرمان گفت: مسئولان مربوطه حوزه بازار رصد و مراقبت داشته باشند تا مردم در تامین کالا در تعطیلات دچار مشکل نشوند و بازرسی وتعزیرات نظارت ها را به ویژه در اماکن پذیرائی و گردشگری داشته باشند.

وی در پایان خطاب به مسئولان استان و فرمانداری ها بر سرکشی به خانواده شهداء و جانبازان و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و … تاکید کرد.

به گزارش فت فتو، فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان از دی ماه کار خود را آغاز کرده و تاکنون ۲۰ درصد افزایش ورود مسافر را به استان داشته ایم.

وی افزود: ۱۰۰۰ تخت در تاسیسات گردشگری استان کرمان با بهره برداری از هتل ها و اماکن مختلف، نسبت به سال قبل افزایش یافته و امکان بازدید شب را در اماکن تاریخی ایجاد کردیم و ارگ بم و باغ شاهزاده ماهان روشن شد.

فعالی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز گفت: برنامه های فرهنگی و هنری را در نوروز متناسب با شان ماه مبارک برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام




از ارزیابی فعالیت دستگاه‌ها در نوروز تا افزایش ۱۰۰۰ تختی تاسیسات گردشگری استان کرمان

منبع: ایـسنا
? از ارزیابی فعالیت دستگاه‌ها در نوروز تا افزایش ۱۰۰۰ تختی تاسیسات گردشگری استان کرمان