ارومیه قهرمان بسکتبال قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان‌غربی شد

به گزارش نذیر کرمان از آذربایجان‌غربی، مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با شرکت ۷ تیم به میزبانی هیات بسکتبال خوی به پایان رسید. در دیدار پایانی مسابقات که با حضور «اسماعیل نوری» رئیس هیات بسکتبال استان آذربایجان‌غربی برگزار شد تیم ارومیه ۶۶ بر ۴۲ مهاباد را شکست داد و قهرمان شد. همچنین  تیم  میاندوآب، […]



به گزارش نذیر کرمان از آذربایجان‌غربی، مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با شرکت ۷ تیم به میزبانی هیات بسکتبال خوی به پایان رسید.

در دیدار پایانی مسابقات که با حضور «اسماعیل نوری» رئیس هیات بسکتبال استان آذربایجان‌غربی برگزار شد تیم ارومیه ۶۶ بر ۴۲ مهاباد را شکست داد و قهرمان شد.

همچنین  تیم  میاندوآب، سوم شد.

صبح جمعه در نیمه نهایی  ارومیه ۴۴ بر ۲۰ بوکان و  مهاباد ۸۶ بر ۷۶ میاندوآب را شکست داده و فینالیست شدند.

تیم‌های پیرانشهر، خوی و اشنویه و بوکان دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند.

در پایان رقابت‌ها کاپ و لوح قهرمانی به تیم‌های برتر اهدا شد.

در پی میزبانی شایسته و موفق شهرستان خوی بعد از سال‌ها سکون بسکتبال این شهر که با تلاش‌های «حسن اسماعیلی» رئیس هیات بسکتبال این شهر همراه بود و مورد تمجید تیم‌های حاضر قرار گرفت، امیدها برای رشد و اتفاقات شیرین بسکتبال این شهر در آینده بیش از پیش محتمل است و «اسماعیل نوری» رئیس هیات بسکتبال استان آذربایجان‌غربی نیز با قدردانی از میزبانی شایسته هیات بسکتبال شهرستان خوی، آینده بسکتبال استان را متعلق به تمام شهرهای استان اعلام و اظهار کرد که هیات بسکتبال استان تلاش می‌کند با رونق دوباره این رشته ورزشی جذاب در استان آذربایجان‌غربی، اتفاقات خوبی را برای دوستداران بسکتبال رقم بزند و برگزاری مسابقات رده‌های سنی به میزبانی شهرهای مختلف استان در این راستاست.

انتهای پیام/

خبرنگار: سینا افشاریان


ارومیه قهرمان بسکتبال قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان‌غربی شد

منبع: بــرنا
? ارومیه قهرمان بسکتبال قهرمانی نوجوانان استان آذربایجان‌غربی شد