ارسال ۷۴۴۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار  | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه ملی مهارت استان کرمان، در سه دوره قبل حدود ۷۴۴۴ آثار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. مصطفی جعفری صبح امروز ۱۱ شهریورماه در آیین پیش همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار در کرمان اظهار کرد: امروز چهارمین دوره […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه ملی مهارت استان کرمان، در سه دوره قبل حدود ۷۴۴۴ آثار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مصطفی جعفری صبح امروز ۱۱ شهریورماه در آیین پیش همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار در کرمان اظهار کرد: امروز چهارمین دوره جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار افتتاح می‌شود.

وی با تشریح خروجی‌های این جشنواره در دوره‌های قبل عنوان کرد: از دورافتاده‌ترین شهرهای کشور آثاری به جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار ارسال کرده بودند.

رئیس دانشگاه ملی مهارت استان کرمان افزود: در جشنواره فرهنگی و هنری ذوالفقار بخش علمی نیز خواهیم داشت و موضوعات مختلفی به سرفصل‌های قبلی اضافه شده است.

طبق اعلام جعفری، علاقمندان به شرکت در این جشنواره از فردا می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار ارسال کنند.

وی در ادامه از همایش بین‌المللی فرهنگی اربعین سخن به میان آورد و گفت: این همایش ۲۹ تا ۳۰ آبان‌ماه در کرمان و با همکاری دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ارسال ۷۴۴۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار 

منبع: ایـسنا
? ارسال ۷۴۴۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار