اردوی دانشآموزان عشایر آینه تمامنمای فرهنگ ایرانی است
عشایری (نذیر کرمان) – معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت : اردوی دانشآموزان عشایر آینه تمامنمای فرهنگ ایرانی است. رضوان حکیمزاده در مراسم اختتامیه بیستوسومین اردوی کشوری دانشآموزان عشایر در اردوگاه ثامنالحجج (ع) مشهد مقدس، گفت: جذب معلم عشایر برای دانشآموزان عشایر، توسعه مدارس شبانهروزی عشایری و تنوع بخشیدن به فرصتهای آموزشی و تربیتی […]
عشایری (نذیر کرمان) – معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت : اردوی دانشآموزان عشایر آینه تمامنمای فرهنگ ایرانی است.
رضوان حکیمزاده در مراسم اختتامیه بیستوسومین اردوی کشوری دانشآموزان عشایر در اردوگاه ثامنالحجج (ع) مشهد مقدس، گفت: جذب معلم عشایر برای دانشآموزان عشایر، توسعه مدارس شبانهروزی عشایری و تنوع بخشیدن به فرصتهای آموزشی و تربیتی در مدارس شبانهروزی با توجه به اقتضائات محیطی، از اولویتهای وزارت آموزش و پرورش است.
حکیمزاده با اشاره به اینکه آموزش عشایر نماد عدالت آموزشی و ایجاد فرصتهای برابر، هم در حوزه آموزش و هم در حوزه تربیتی است، افزود: تلاش بر این است برنامهریزی با توجه به تفاوتها و شرایط بومی و با بهرهگیری از نظر کارشناسان و مسئولان استانی صورت بگیرد تا اهداف تعیینشده محقق شوند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوی دانشآموزان عشایر آینه تمامنمای فرهنگ ایرانی است، گفت: این اردو نشاندهنده تنوع و تکثر فرهنگی کشور است. ثروت فرهنگ ایرانی و تنوع و تکثر فرهنگی، ایران امروز را شکل داده و استوار کرده است.
وی جلوگیری از ترک تحصیل دانشآموزان عشایر به ویژه دختران را از اهداف مهم وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: مدارس شبانهروزی عشایری فرصت خوبی برای ارتقا عدالت آموزشی در کشور هستند و با توسعه مدارس شبانهروزی عشایری فرصت تحصیل برابر برای دانشآموزان عشایر ایجاد میشود.
حکیم زاده با اشاره به اینکه جذب معلم از بوم عشایر از مهمترین برنامههای وزارت آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: جذب معلم برای مدارس عشایری از میان دانشآموزان عشایر از مهمترین برنامههای وزارت آموزش و پرورش است، زیرا معلمی که از میان جامعه عشایری باشد میتواند در تعلیم و تربیت فرزندان عشایر موفقتر عمل کند.

اردوی دانشآموزان عشایر آینه تمامنمای فرهنگ ایرانی است
منبع: پــانا
? اردوی دانشآموزان عشایر آینه تمامنمای فرهنگ ایرانی است
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰