اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی پسران و دختران بسکتبالیست هرمزگان برگزار شد

به گزارش نذیر کرمان هرمزگان ،اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی ۲۰۲۵ بسکتبال ایران در سالن منطقه شش عملیات گاز بندر عباس با حضور منتخبین بسکتبال دختران و پسران آغاز شده بود با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد. آقاجان مربی اعزامی از فدراسیون در پایان این اردو گفت: میزبانی هرمزگان ها بسیار خوب […]



به گزارش نذیر کرمان هرمزگان ،اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی ۲۰۲۵ بسکتبال ایران در سالن منطقه شش عملیات گاز بندر عباس با حضور منتخبین بسکتبال دختران و پسران آغاز شده بود با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

آقاجان مربی اعزامی از فدراسیون در پایان این اردو گفت: میزبانی هرمزگان ها بسیار خوب بود و جا دارد به دلیل فراهم کردن همه امکانات که در حد بسیار خوب تدارک دیده شده بود تشکر کنم‌. وی بیان داشت : پسران هرمزگانی در این اردو در وضعیت بسیار مطلوبی از لحاظ فنی قرار داشتند.

ضرغامیان یکی دیگر از مربیان اعزامی فدراسیون هم گفت : میزبانی هرمزگان ها بسیار عالی بود و از هیئت بسکتبال استان هرمزگان بابت تدارک چنین میزبانی تشکر می کنم.

وی بیان داشت: متاسفانه وضعیت فنی دختران هرمزگان رضایت بخش نبود و امیدوارم مربیان تلاش بیشتری جهت ارتقا سطح کیفی دختران هرمزگان انجام دهند.

در کنار مربیان اعزامی از فدراسیون ناصر عباس زاده و اسما حیدری پوری به عنوان راهبر و علیرضا مصفا ، وحید محمدی و انیس مرادی به عنوان مربی حضور فعال داشتند.

در روز پایانی این اردو استعدادیابی فرخ شرف ، عباس کهوری ، فرشاد امیرشکاری ، احمد سالاری و سعید غلامرضایی از روند برگزاری اردو دیدن کردند.

رضا رفیعی مدیرعامل منطقه شش عملیات گاز، فریدون الهامی مدیر عامل باشگاه اروند ، مهدی فولادی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش جهت برگزاری هرچه بهتر این اردو همکاری داشتند. 


اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی پسران و دختران بسکتبالیست هرمزگان برگزار شد

منبع: بــرنا
? اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی پسران و دختران بسکتبالیست هرمزگان برگزار شد