اردوگاه کبوترخان، دغدغه اصلی استان کرمان است

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان گفت: اردوگاه کبوترخان که از سال ۱۳۷۹ کلنگ زنی شده و امروز یکی از دغدغه‌های استان است. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از ایسنا؛ سیدمجتبی حسینی صبح امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: امروز ۲۹ پروژه در سطح استان به […]

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان گفت: اردوگاه کبوترخان که از سال ۱۳۷۹ کلنگ زنی شده و امروز یکی از دغدغه‌های استان است.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از ایسنا؛ سیدمجتبی حسینی صبح امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: امروز ۲۹ پروژه در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان  ادامه داد: ساختمان اداری کهنوج، تصفیه‌خانه‌های زندان، پروژه گازرسانی زندان کهنوج، ارتقاء کارگاه اشتغال سردخانه ۷۰ تنی اداره کل، کارگاه زندانیان سیرجان، اولین مرکز ثابت فنی و حرفه ای برای اولین بار در کشور در زندان کرمان از جمله پروژه هایی است که امروز به بهره‌برداری می رسند.

وی از فعال بودن ۱۹ مرکز در استان کرمان سخن به میان آورد و اظهار کرد: اردوگاه کبوترخان که از سال ۱۳۷۹ کلنگ زنی شده و امروز یکی از دغدغه‌های استان است، اگر حمایت مالی در این زمینه داشته باشیم فاز اول آن را می‌توانیم طی پنج ماه به بهره‌برداری برسانیم.

حسینی ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان از ۱۱۷ میلیارد تومان مصوبه اداره زندان ها برای تکمیل اردوگاه کبوترخان اختصاص یافته و ۱۸ میلیارد تومان برای حفر چاه عمیق اختصاصی برای مجموعه کبوترخان اختصاص یافته که شهریورماه این مجموعه به آب شرب شهری متصل می شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان با اشاره به عفو مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ظرف ۱۰ روز و با تلاش شبانه روزی ۴۱۳۴ نفر در استان کرمان مشمول عفو شدند که حدود ۵۰ درصد آنها آزاد و محکومیت مابقی آنها کاهش یافته است.

انتهای خبر طهماسبی




اردوگاه کبوترخان، دغدغه اصلی استان کرمان است

منبع:آرمـان
? اردوگاه کبوترخان، دغدغه اصلی استان کرمان است