اردوگاه سپاه کرمان در اهواز آماده پذیرایی از زائران اربعین شده است

استاندار کرمان گفت: اردوگاه سپاه در موقعیت شهید کازرونی اهواز از ۲۲ مرداد آماده پذیرش و اسکان زایران کرمانی در پیاده‌روی اربعین حسینی است. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز چهارشنبه در دومین نشست ستاد استانی اربعین حسینی افزود: زائران می‌توانند علاوه بر پذیرایی در قرارگاه شهید […]


استاندار کرمان گفت: اردوگاه سپاه در موقعیت شهید کازرونی اهواز از ۲۲ مرداد آماده پذیرش و اسکان زایران کرمانی در پیاده‌روی اربعین حسینی است.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز چهارشنبه در دومین نشست ستاد استانی اربعین حسینی افزود: زائران می‌توانند علاوه بر پذیرایی در قرارگاه شهید کازرونی اهواز، خودرو‌های خود را نیز پارک کنند و خودرو برای انتقال زائران به مرز شلمچه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های بهداشتی و تجهیزات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعیت هلال‌احمر نیز آماده شده‌اند.

فداکار بیان کرد: هم استانی‌ها بلیط اتوبوس را فقط از طریق سامانه و حضوری دریافت کنند و هیچگونه اعزام کاروانی و دربستی نخواهیم داشت.

بر اساس این گزارش تاکنون ۴۸ هزار و ۸۱۰ زائر کرمانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند که به گفته مدیرکل حج و زیارت استان کرمان، بیشترین زائر استان از مرز‌های شلمچه، مهران و خسروی به عراق می‌روند.

تمهیدات حمل و نقل زائران از طریق سه ناوگان زمینی، ریلی و هوایی دیده شده است.

پیش فروش بلیط اتوبوس اربعین از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده و قیمت‌ها تا مرز شلمچه در سه سطح، ۱۷ میلیون ریال اتوبوس‌های ۲۵ نفره، ١١ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اتوبوس‌های ۴۴ نفره و ۱۴ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال اتوبوس‌های ۳۲ نفره اعلام شد.

همچنین یک رام قطار فوق‌العاده مسافری در نظر گرفته شده که دوشنبه ۲۹ مرداد ماه از کرمان به مقصد خرمشهر حرکت خواهد کرد و برگشت آن روز دوشنبه پنج شهریور است.


اردوگاه سپاه کرمان در اهواز آماده پذیرایی از زائران اربعین شده است

منبع: تــابناک
? اردوگاه سپاه کرمان در اهواز آماده پذیرایی از زائران اربعین شده است