اردوهای راهیان نور مکتب حاج قاسم راه‌اندازی می‌‌شود + فیلم

معاون فرهنگی سازمان بسیج با بیان اینکه اردوهای راهیان نور مکتب حاج قاسم راه‌اندازی می‌‌شود، گفت: تلاش داریم که زمینه حضور تمام جوانان و نوجوانان کشور برای حضور در گلزار شهدای کرمان فراهم شود. – اخبار استانها – سردار علی مقواساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با بیان اینکه به تمام مردم استان […]

معاون فرهنگی سازمان بسیج با بیان اینکه اردوهای راهیان نور مکتب حاج قاسم راه‌اندازی می‌‌شود، گفت: تلاش داریم که زمینه حضور تمام جوانان و نوجوانان کشور برای حضور در گلزار شهدای کرمان فراهم شود.

– اخبار استانها –

سردار علی مقواساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با بیان اینکه به تمام مردم استان کرمان خدا قوت می‌گویم که در دهه مقاومت زحمات زیادی کشیدند و از مردم سایر نقاط کشور میزبانی کردند، اظهار داشت: حتماً چند ماه است که مردم کرمان برای میزبانی از زائران حاج قاسم در دهه مقاومت برنامه‌ریزی کردند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال در سازمان بسیج مستضعفین قرارگاه فرهنگی اجتماعی برای برگزاری مراسم دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد، گفت: نقشه راه ویژه برای برگزاری برنامه‌های دهه مقاومت در تمام اقشار بیست‌گانه بسیج به‌ویژه بسیج مساجد و محلات و بسیج دانشجویی وجود دارد.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، بیان کرد: این برنامه‌ها در ابعاد مختلف از تبیینی و ترویج مکتب شهید سلیمانی تا محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان و پیوندهای فاطمی به نام و یاد حاج قاسم در نقاط مختلف کشور دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال اتفاق بزرگی که در سازمان بسیج مستضعفین کشور افتاد این بود که در تمام مساجد کشور و حداقل برای 20 هزار مسجد در سطح کشور سازمان بسیج بسته‌های فرهنگی و تبلیغی ارسال کرد، گفت: این بسته‌ها شامل اکران فیلم‌های مستند، اجرای نمایش و سرود و … می‌شود.

سردار مقواساز با بیان اینکه تمام تلاش خود را کردیم که در دهه مقاومت یک عملیات فرهنگی در سطح کشور در مساجد انجام شود، ابراز داشت: به نظر می‌رسد به برکت خون حاج قاسم خیلی از نوجوانان و جوانان کشور از این برنامه‌ها استفاده کردند و خودشان برگزارکننده برنامه‌ها بودند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج یک مسیر یکساله را برای عملیات فرهنگی در کشور دیده است که بخشی از آن در دهه مقاومت اجرایی شد، بیان کرد: مکتب حاج قاسم در بین تمام اقشار و در رده‌های سنی مختلف باید جاری و ساری شود و برای این مهم برنامه داریم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج، با بیان اینکه پیگیریم که این برنامه‌ها برای سلیقه‌های مختلف مخاطبان برنامه‌ریزی و اجرایی شود، گفت: امروز مرقد مطهر حاج قاسم، میعادگاه جوانان و نوجوانان از سراسر کشور بوده و در واقع یک کلاس درس است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم که زمینه حضور تمام جوانان و نوجوانان کشور برای حضور در گلزار شهدای کرمان فراهم شود تا از این فیض معنوی و کلاس درس مکتب حاج قاسم بهره‌مند شوند، بیان کرد: آینده انقلاب اسلامی با مکتب حاج قاسم پیوند خورده است و شهید سلیمانی الگویی بزرگ برای همه است.

سردار مقواساز با بیان اینکه امیدوار هستیم زیرساخت‌های شهر کرمان و گلزار شهدای کرمان برای حضور بیشتر مردم از سراسر کشور و جهان ایجاد شود و سال به سال این زیرساخت‌ها تکمیل شود، گفت: ما باید از ظرفیت شهید سلیمانی تولید حاج قاسم داشته باشیم و دشمن بداند خون حاج قاسم مانند چکیدن قطره در حال تولید است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور مکتب حاج قاسم در برنامه سازمان بسیج مستضعفین کشور است، افزود: در 10 روز دهه مقاومت نیز از تمام مساجد کشور و مدارس گزارش اجرای برنامه سالگرد شهید سلیمانی رسیده است و خون حاج قاسم غوغایی در کشور ایجاد کرده که دریایی از اتفاقات خیلی خوب فرهنگی و مذهبی است.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه این برنامه‌ها آنقدر زیاد است که به نظر می‌رسد شهادت حاج قاسم یک انقلاب دیگر در کشور ایجاد کرده است، ادامه داد: خون شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم آنقدر فوران می‌کند که دشمن هزاران بار از ترور حاج قاسم پشیمان خواهد شد.

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

انتهای پیام/511/

[ad_1]

[ad_2]

اردوهای راهیان نور مکتب حاج قاسم راه‌اندازی می‌‌شود + فیلم

منبع: تسنــیم
? اردوهای راهیان نور مکتب حاج قاسم راه‌اندازی می‌‌شود + فیلم